Încă de la primele ediții, #KauflandRomania a fost alături de festivalurile de muzică UNTOLD și Neversea. Acestea se află printre cele mai mari festivaluri de acest gen din lume și adună la un loc, peste 100.000 de oameni din toate colțurile lumii în fiecare ediție.
Anul acesta, corner-ul dedicat departamentului de Resurse Umane - Recrutare a fost unul plin de premii și noi experiențe. Cu toate că mulți ar spune că cei care vin la festival vor să se distreze și nu să își caute un job, noi am încercat să le transmitem din atmosfera Kaufland, pentru a-i face dornici să facă parte din echipa noastră.
Pentru început, conceptul zonei de cariere era unul destul de simplu, dar care te prindea destul de repede. Format dintr-un perete alcătuit din 3 secțiuni special decorate cu sloganul #ETimpulPentruCevaNou, cei dornici puteau face o poză la acest perete, pe care, ulterior, dacă o postau pe social media, puteau extrage de la stand-ul “HașeRu de Serviciu”, unul dintre cele 11 premii. Acestea constau în: pelerine de ploaie, brățări hand-made, bandane, tricouri, vouchere pentru băuturi și cel mai mare premiu, o experiență în fiecare zi la mainstage.
Experiența petrecută la mainstage era printre cele mai vânate de către cei care ne vizitau, deoarece era și cel mai inedit premiu. Cel care extrăgea bilețelul câștigător avea șansa să meargă în backstage alături de artiștii lui preferați sau să declanșeze pe scenă aer comprimat, confetti sau flăcări. Odată ajunși la scenă, echipa de organizare îi primea pe câștigătorii noștri într-un loc special amenajat, unde exista și butonul magic care urma să declanșeze efecte speciale pe scenă.
Ne-am dorit să aducem cât mai aproape oportunitățile de carieră Kaufland în festival, printr-o manieră unică și interesantă. Așadar, pentru UNTOLD am creat 8 joburi fictive, care au fost active doar pe perioada festivalului, iar pentru o zi puteai face parte cu adevărat din echipa Kaufland. Prin scanarea unui cod QR în timpul festivalului, ajungeai pe site-ul nostru de cariere, unde puteai accesa aceste joburi speciale.
Deghizate sub denumiri în spiritul festivalului, aceste joburi erau dedicate tuturor departamentelor din cadrul Kaufland România. “Experiență cu Djii Beton x Construcții și Imobiliare”, “Experiență în Staff x Resurse Umane” și “Experiență cu Line-up-ul de la raft x Achiziții”, erau doar câteva din lista joburilor prezente la festival.
Iar pentru că la Kaufland susținem performanța, anul acesta, în premieră, studenții din România care au terminat sesiunea de vară cu nota 10, au beneficiat de abonament pentru 4 zile de festival gratuit din partea #KauflandCariere, iar studenții integraliști au putut achiziționa abonamentele la un preț special.
Este pentru prima dată când pe lângă campania #BacDe10 – dedicată exclusiv elevilor care au luat media 10 la bacalaureat – sunt premiați și studenții. Punem accent pe studenți și în primul rând pe tinerii care nu doresc doar un simplu job, ci doresc să își construiască o carieră. Îi susținem și îi apreciem și îi invităm de câte ori avem ocazia să facă parte din echipa noastră, pentru a păstra constant un suflu nou de energie.
Așadar, ce au în comun #KauflandCariere cu festivalurile de muzică? Răspunsul nostru – oamenii și buna dispoziție. Încercăm de fiecare dată să transformăm venitul la birou într-o activitate care să se poată împleti cu pasiunile și plăcerile colegilor noștri.