Share
Conferinta supereroilor in HR ajunge la Oradea!
HR Summit – The SuperHeRoes Conference, conferinta de renume in Transilvania, Banat si Moldova, vine cu o prima editie la Oradea! Avand in spate 13 editii desfasurate cu succes in orase reprezentative ale tarii precum Cluj-Napoca, Timisoara si Iasi, HR Summit urmareste sa isi extinda comunitatea HR-ilor si in randul bihorenilor.
HR Summit, The SuperHeRoes Conference reuneste de mai bine de 5 ani Manageri si Directori de resurse umane, specialisti si furnizori din domeniul resurselor umane si management, oferind acestora adevarate experiente de business in mijlocul unei comunitati puternice. Tematica conferintei este „SuperHeRoes have landed in Oradea!”, iar in cadrul HR Summit dezbatem subiecte si aspecte precum recrutare, cultura organizationala, talent management, dreptul muncii, coaching trainning sau motivarea/retentia angajatilor.
Dezvoltarea unei strategii de HR – punct de sprijin in indeplinirea asteptarilor
Nicoleta Capata, HR Director @Flanco, este speaker in cadrul HR Summit Oradea! Nicoleta activeaza in domeniul Resurselor Umane de mai bine de 10 ani, iar de la inceputul anului 2010 raspunde de departamentul de HR Flanco Romania. Dupa 4 ani petrecuti ca HR Manager, Nicoleta a obtinut in 2014 functia de HR Director, iar in prezent se ocupa de dezvoltarea strategiei de resurse umane a companiei si are in subordine 1500 angajati din 60 de orase.
Din pozitia de director de resurse umane, Nicoleta Capata se ocupa de dezvoltarea strategiei de HR a companiei, avand ca prioritati implementarea programelor de dezvoltare profesionala, managementul performantei, precum si identificarea si cultivarea talentelor din organizatie. Nicoleta afirma ca „orice moment in care colegii mei actioneaza ca o echipa, se sprijina reciproc si obtin rezultate peste obiectivele pe care ni le-am stabilit initial imi demonstreaza ca acestia au inteles misiunea si asteptarile noastre, dar si ca le place ceea ce fac.”
Numarul angajatilor nu creste performanta echipei
Sorina Bradea, Managing Partner @Thomas International, sustine ca „nu este suficient numarul de angajati pentru a-ti creste performanta, ci si nivelul de competente pe care angajatii tai il au.” Performanta angajatilor tine strict de angajat si de munca pe care acesta o livreaza, numarul fiind irelevant atat timp cat nu se livreaza rezutatul dorit. De aceea, procesul de recrutare joaca un rol extrem de important in crearea echipei performante.
Trainer si Consultant in cadrul propriei companii de consultanta in HR – Romarketing – Sorina a adus in Romania una dintre cele mai cunoscute si utilizate platform de evaluare, la nivel mondial: Thomas International. Sorina este speaker in cadrul HR Summit Oradea, eveniment care are loc pe 23 Noiembrie 2017.
Echipa – reflexia in oglinda a managerului
„Echipa reprezinta pentru un manager un punct de sprijin, un evaluator corect si o oglinda a acestuia”, afirma Corina Neagu, Founder @Dare. De peste 20 de ani, una dintre pasiunile Corinei a fost sa ajute oamenii sa-si depaseasca limitele si sa-si duca viata la un nivel superior atat in cariera cat si pe plan personal.
Corina a sprijinit, educat si dezvoltat echipe si oameni cu ajutorul abilitatilor si competentelor sale de HR, business, management, dar si prin articolele si cursurile sustinute in companiile pentru sau cu care a colaborat. In calitate de recrutor in ultimii 10 ani, a recrutat sute de oameni pentru diferite pozitii si industrii, totodata, construind si dezvoltand echipe. Corina Neagu face parte din comunitatea HR Summit inca din anul 2014, iar in toamna aceasta este speaker la HR Summit Oradea.
Despre HR Summit – The SuperHeRoes Conference si Libero Events
HR Summit – The SuperHeRoes Conference este organizat de Libero Events, agentia de evenimente, B2B si B2C, sub semnatura careia au loc conferinte si workshop-uri: The Woman The Leadership Conference, TeCOMM eCommerce Conference&Expo, ArchiTECHture Conference&Expo, Software Architecture Day, Java Day, HR Breakfast, Ecommornings, Been there.NET, Fiscalitate 24.7, Targul de Turism Touristica.
Suntem arhitectii de evenimente B2B, B2C si PR si credem in conexiunile dintre oameni. Facilitam accesul la o industrie puternica, livram continut de talie internationala si organizam evenimente memorabile. Suntem o echipa tanara, atenta la detalii si ne tii minte zambetul prietenos de la o editie la alta! Tocmai de aceea clientii nostri devin parteneri, iar partenerii ne devin prieteni.
Read all the articles about
EventsArticle written by:
Share
What I read is worth it:
Comments
0 comments
Access your account and add your comment
Events
Subscribe to the Newsletter
Read articles of interest from Undelucram.ro contributors