Hai la Majorel! Jobul cu toate beneficiile care contează în piață.

15.02.2022
5 min
5.00
Hai la Majorel! Jobul cu toate beneficiile care contează în piață.

Share

Ai voie doar unul: Wellbeing, diversitate în echipă sau dezvoltare profesională? Ce beneficiu alegi pentru viitorul tău dream job? Acum mai pune în balanță și programe periodice de mentorat, cursuri de dezvoltare a talentului și mobilitate a punctului de lucru. Dificil? Și n-ai citit încă nimic. Pentru că la alegere trebuie să mai iei în calcul și beneficii precum programe dedicate sportului, consiliere pe teme ultra-actuale precum parenting anti-axietate de pandemie și burnout sau bugete de PR redirecționate constant de către companie pentru binele tău și al colegilor.

Acum fă un pas în spate și imaginează-ți un job unde nu trebuie să alegi între aceste beneficii ci să ai parte de toate. Citește interviul Undelucram cu Daniela Micușan, Director General Majorel România și descoperă cum este să fii un angajat răsfățat de companie cu toate beneficiile care contează în piață.


 

Care au fost inițiativele ca angajator în 2021 pentru dezvoltarea personală și profesională a angajaților?

Derulăm în permanență programe pentru sprijinirea angajaților noștri, atât pe plan profesional cât și personal. Suntem o companie care investește mult în oameni, oferim numeroase traininguri și creăm oportunități de dezvoltare a carierei. Anul trecut am demarat un program complet de Talent Enrichment, dedicat oamenilor care sunt la început de drum, prin care desfășurăm cursuri profesionale pentru oamenii noștri, îi ajutăm să dobândească abilități noi, cele mai bune practici și cunoștințe reale pentru a avansa în cadrul companiei noastre. De asemenea, am dezvoltat Leadership Navigator Program, cu scopul de a dezvolta oamenii de pe pozițiile de management și un alt program de care suntem tare mândri, ar fi MENT – un program de mentorat, cu scopul de a descoperi noii lideri în organizație.

În același timp, suntem atenți la starea de bine a angajaților noștri. Tot anul trecut am lansat programul Feel Good în România, un program global prin care sprijinim dezvoltarea personală a angajaților noștri, prin numeroase inițiative interesante, captivante și inovatoare, pentru a ne asigura că fiecare membru al echipei noastre se simte bine în orice locație Majorel din lume sau lucrând de acasă. Membrii echipei, reprezentați de ambasadorii Feel Good, pot propune inițiative de wellbeing, sport, voluntariat, acțiuni de CSR, concursuri și multe altele.

În plus, am analizat foarte atent subiecte sensibile precum: bunăstarea și sănătatea mintală și am lansat mai multe programe pentru angajații noștri, pe termen scurt și lung, precum Programul IT’S OK ce include sesiuni de terapie de grup pe diverse teme: de la parenting în vremuri de pandemie, la anxietate, izolare, burnout, etc. Unde încercăm să găsim soluții pentru stabilitatea noastră emoțională.

 

Cum se conturează 2022 pentru piața muncii din România referitor la evoluția salariilor și acordarea de beneficii?

În ultimii doi ani am observat cum piața muncii se schimbă, oamenii nu mai aleargă atât de mult după beneficii salariale, ci încep să pună în balanță și alte beneficii care se dovedesc a fi mai importante pe termen lung, precum asigurarea medicală, oportunitățile de dezvoltare personală și profesională, flexibilitatea angajatorului în ce privește orele de muncă și posibilitatea de a lucra de acasă sau în sistem hibrid. Cred că în 2022 acest trend se va accentua și mai mult.

 

Diversitatea în echipă - Cum este abordat în companie subiectul mix de generații și naționalități?

Principiile după care compania noastră se ghidează sunt Creativitate, Excelență și Respect. Respectăm fiecare persoană în parte, indiferent de naționalitate, vârstă, cultură, convingeri și așa mai departe. În compania noastră a fost apreciată dintotdeauna diversitatea, avem angajați de toate vârstele, care provin din medii sociale, financiare și culturale diferite, cu background în diverse arii de pregătire și cu diferite nivele de expertiză. Acest lucru generează o diversitate pe toate planurile în echipele noastre și ne mândrim cu acest mix. Consider că ideile cele mai bune se nasc la intersecția unor viziuni diferite, iar diversitatea este benefică.

 

Cultură și valori: cum ajută comunicarea acestora atragerea candidaților potriviți? Ce înțeleg candidații prin cultura companiei?

Putem comunica valorile brandului și principiile după care ne ghidăm, însă cultura organizațională cred că e mai greu de transmis la exterior, aceasta trebuie experimentată din interior, făcând parte din companie. De aceea, noi îi încurajăm pe candidații noștri să ne urmărească pe canalele de socializare, să își facă o idee despre ce se întâmplă la noi în companie (evenimente interne, programe de dezvoltare,) și să înțeleagă dacă valorile noastre se suprapun cu valorile proprii. Mesajul pe care am încercat să-l transmitem mereu stă sub umbrela implicării. Așadar, implică-te, arată că îți pasă, îndrăznește să îmbunătățești. 

Dovada că acest lucru este un tool important în reușita profesională/personală se poate vedea în numărul impresionant de manageri care ocupă poziții globale sau naționale, care au început la noi în rolurile de agent. Călătoria profesională este adesea o aventură, ne bucurăm de fiecare succes în parte și când suntem acolo chiar de la începutul începutului, satisfacția este enormă. De asemenea, credem mult în incluziune și diversitate. Ne bucurăm să avem alături de noi oameni din medii și culturi diferite, avem enorm de mult de învățat din fiecare interacțiune în parte și ne mândrim cu latura multiculturală a companiei.

 

Ce i-ați sfătui pe angajați - pe proprii angajați, dar și pe cei ai altor companii pentru momentul post-pandemic?

Încă de la începutul pandemiei, angajații noștri au reușit să se adapteze rapid crizei. Trecerea la munca online s-a făcut brusc, de pe o zi pe alta, într-un context de incertitudine și teamă. Apoi, timp de doi ani, angajații noștri au dat randament în condiții de work from home, dovedind astfel că sunt adaptabili și pot funcționa ca echipă chiar și în aceste condiții, atâta timp cât sunt sprijiniți de către management iar nevoile lor actuale sunt ascultate. E greu de prezis cum va arăta lumea post-pandemică însă am încredere în echipa mea, cred că fiecare își va da seama cum să se readapteze contextului post-pandemic. Ca noi toți, de altfel. Singurul meu sfat este să rămânem deschiși la schimbare. Orice alt sfat ar fi de prisos.

 

Ce acțiuni de vizibilitate ați făcut în 2021 și ce planuri aveți pentru 2022?

Anul trecut am luat decizia de a investi în acțiunile care aduc un beneficiu angajaților noștri, așadar în loc să redirecționăm bugetul către acțiuni de PR, campanii outdoor, etc. am ales ca banii aceia să fie folosiți în scopul angajaților noștri. Am avut un an plin de inițiative, care ne-au adus vizibilitate în rândul angajaților noștri, așadar ei au fost cei mai buni ambasadori pentru noi.

 

Care a fost modul de lucru în 2021? Remote/hibrid/office?

În 2021 întreaga echipă a continuat să lucreze de acasă. La începutul anului trecut am încercat să aflăm ce își doresc angajații noștri prin intermediul unor sondaje, iar majoritatea și-a exprimat dorința de a continua acest sistem de lucru de la distanță.

 

Care a fost cea mai grea decizie pe care ați luat-o în 2021?

Cea mai grea decizie a fost la nivel personal. Devenind de curând mamă, a trebuit să aleg între chemarea profesională și cea maternă. Într-un final mi-am dat seama că nu este chiar o alegere, ci pur și simplu trebuie să găsesc o formulă creativă prin care le pot face pe amândouă. Nu pot să spun că am găsit formula magică, dar încerc din răsputeri să găsesc o balanță sănătoasă între cele două.

 

Care sunt lessons learned în companie după cei 2 ani de pandemie?

Am învățat că totul se poate schimba brusc și că suntem capabili să ne adaptăm schimbărilor. Important este să căutăm și să identificăm oportunități chiar și în perioadele de criză. În ultimii doi ani compania noastră a crescut foarte mult, iar meritul este al nostru, al tuturor, ca echipă.



Vrei un job unde să fii răsfățat cu beneficii profesionale a la Carte? Hai la Majorel. Folosește un super-CV marca Undelucram și aplică chiar astăzi la compania de top care te merită.

What I read is worth it:

How is your experience with your employer?

Add review

Create a Resume

Impress right away with a CV in an attractive format

Create CV

Comments

0 comments

Subscribe to the Newsletter

Read articles of interest from Undelucram.ro contributors