Share
Informatii importante inainte de a accepta un job
Avand in vedere dificultatea cu care se gasesc joburi in piata, impulsul de a accepta prea usor prima oferta care ne iese in cale este cat se poate de firesc. Dar, odata ce l-am constientizat, e bine sa ne rezervam putin timp inainte de a lua o decizie care ne poate afecta semnificativ atat viata profesionala cat si pe cea personala.
Un job nou este mult mai mult decat un birou nou, colegi noi si feluri diferite de mancare pentru pauza de masa. O alegere gresita ne poate duce in timp scurt la crize profesionale si blocaje a caror depasire necesita mult mai mult decat… un alt job.
Iata, asadar, cateva aspecte pe care trebuie sa le avem in vedere inainte de a accepta o oferta:
1. Am primit o fisa de post actualizata? Am discutat pe marginea ei cu managerul caruia urmeaza sa ii raportam si care ne va masura performanta?
2. Am primit o oferta personalizata? Stim exact care este pachetul de compensatii si beneficii, care este traseul posibil de cariera in organizatie pentru o persoana care ocupa pozitia respectiva?
3. Stim de ce este pozitia vacanta? Stim de ce a plecat persoana care a ocupat pozitia inaintea noastra?
4. Stim care urmeaza sa fie colegii cu care vom interactiona cel mai mult/ a caror performanta ne afecteaza cel mai mult munca pe care urmeaza sa o facem?
5. Am discutat cu potentiali/viitori colegi despre modul de lucru din organizatie, despre modul in care se iau deciziile, despre momente dificile/crize si cum au fost ele depasite?
Pentru si mai multe idei despre informatii critice necesare pentru a lua o decizie inspirata in ceea ce priveste o oferta de job, cititi tot articolul de pe The Muse, 12 Critical Things to Consider Before You Take the Job.
Article written by:
Share
What I read is worth it:
Comments
0 comments
Access your account and add your comment
Find your job
Subscribe to the Newsletter
Read articles of interest from Undelucram.ro contributors