Share
Inovație inspirată de oameni, pentru oameni: Novartis reimaginează medicina
Cum arată locul de muncă ideal? O întrebare care poate fi abordată prin prisma a numeroase perspective și viziuni, în funcție de idealurile și nevoile fiecăruia dintre noi. Însă, în mediul dinamic al progresului și al dezvoltării profesionale se regăsesc numeroși factori care pot face diferența și care pot conduce spre un mediu de lucru propice, care, automat poate atinge succesul.
Anul acesta, Novartis România a obținut certificarea internațională Top Employer. Această distincție atestă performanțele companiilor din întreaga lume în ceea ce privește cele mai bune practici în resurse umane. Fiind primul an în care compania din România participă la acest proces de certificare, titlul este cu atât mai notabil. Novartis România devine, astfel, cea de-a nouăsprezecea filială a grupului Novartis care obține acest titlu.
Construirea unei echipe puternice și, mai ales, unite, cu oameni talentați care sunt susținuți în permanență să evolueze și să atingă potențialul maxim poate face diferența în îndeplinirea obiectivului comun. În acest sens, Novartis România, companie de top în industria farmaceutică, cu un număr de peste 550 de angajați, se evidențiază printr-o abordare inovatoare și orientată către excelență, unde bunăstarea și evoluția angajaților au fost întotdeauna o prioritate.
În cadrul companiei, se promovează un mediu de lucru care încurajează angajații să-și atingă adevăratul potențial și să adopte perspective diverse, care promovează dezvoltarea personală a fiecăruia și siguranța din punct de vedere psihologic. Astfel, în mod constant, s-au căutat soluții și metode prin care angajații companiei să poată beneficia de programe de învățare și dezvoltare, de traininguri axate pe diverse arii, de implementarea tehnologiilor digitale în resurse umane și mediul de lucru sau de proiecte de wellbeing, acestea fiind doar câteva dintre activitățile derulate în vederea susținerii unei culturi orientate către oameni.
„La Novartis, credem cu tărie în construirea unei echipe de oameni talentați, pasionați și dedicați. Pe lângă misiunea noastră de a reimagina medicina, ne angajăm să oferim sprijin și să ascultăm nevoile angajaților noștri. Indiferent de domeniul lor de expertiză sau aria de activitate, oferim oportunități ample de creștere și dezvoltare profesională, promovăm spiritul antreprenorial în cadrul companiei. Obținerea certificării Top Employer confirmă dorința continuă de a redefini standardele în toate aspectele activității noastre”, declară Carmen Baibarac, Country Head People & Organization, Novartis România.
Novartis România oferă angajaților oportunitatea de a explora și de a descoperi permanent noi sfere de activitate, prin intermediul programului ”Explorers”. Obiectivul acestuia este de a sprijini dezvoltarea și crearea unui flux continuu de talente pentru rolurile critice din cadrul companiei, precum și de a-i ajuta pe angajați să dezvolte noi competențe.
De asemenea, printre programele dezvoltate de Novartis se numără și cele de Internship, care le oferă tinerilor care își doresc să exploreze o carieră în industria farmaceutică posibilitatea de a învăța și de a-și dezvolta cariera în cadrul companiei.
Totodată, Novartis România își continuă angajamentul față de flexibilitatea la locul de muncă și le oferă angajaților săi oportunitatea de a-și planifica programul de lucru, atât la birou, cât și de la distanță. Angajații se întâlnesc, în medie, 12 zile pe lună, în persoană, pentru a purta conversații valoroase care conduc la inovare, performanță și creștere.
La nivel global, Novartis a dezvoltat programul SPARK, prin intermediul căruia angajații au posibilitatea de a recunoaște, de a încuraja și recompensa comportamentele care generează succes. La baza programului se află "bucuria de a oferi" recunoaștere unui coleg. Astfel prin prisma unei platforme digitale, angajații pot trimite și primi aprecieri din partea colegilor, prin utilizarea unor felicitări electronice și/sau puncte monetare.
Pentru Novartis, starea de bine și sănătatea mentală a angajaților reprezintă o prioritate. Astfel, pentru a veni în sprijinul angajaților săi, compania le oferă acestora instrumentele și resursele necesare pentru a le susține propria bunăstare. HAYF (How Are You Feeling ?) este o aplicație de auto-evaluare a stării de bine, pe care angajații o pot accesa oricând și care îi îndrumă pe aceștia către resursele cele mai potrivite pentru nevoile lor. La nivel global, există o comunitate de Prim Ajutor în Sănătatea Mintală (MHFA) ce oferă suport angajaților care trec prin dificultăți emoționale.
Mai mult, axată pe nevoile și bunăstarea angajaților, compania oferă concediu paternal, plătit integral, în momentul nașterii sau adopției unui copil.
În contextul în care Novartis aspiră să devină cea mai apreciată și de încredere companie farmaceutică din lume, în echipa sa se vor regăsi oameni care se inspiră unii pe alții pentru a depăși limitele posibilului. Diversitatea este, de asemenea, unul dintre aspectele fundamentale pe care Novartis se bazează și încurajează fiecare angajat sau nou talent să se integreze, să crească și să îți atingă potențialul maxim prin îmbrățișarea programelor dezvoltate special pentru ei.
Novartis nu este doar o companie farmaceutică, este un partener dedicat în transformarea sistemului de sănătate și a calității vieții în general, a cărei misiune este să revoluționeze medicina pentru a îmbunătăți și prelungi viețile oamenilor.
Dacă dorești să fii la curent cu pozițiile deschise în cadrul companiei, accesează: Caută un job | Novartis România
Read all the articles about
Labour market Find your job Employer branding Job opportunities Undelucram interviewsShare
What I read is worth it:
Comments
0 comments
Access your account and add your comment
Labour market
Subscribe to the Newsletter
Read articles of interest from Undelucram.ro contributors