Cum a resimțit un angajat perioada prin care trecem - interviu cu Adriana Paiu, Junior Accountant TMF România

14.07.2020
2 min
Cum a resimțit un angajat perioada prin care trecem - interviu cu Adriana Paiu, Junior Accountant TMF România

Share

Despre experiența unui angajat în cadrul TMF România și despre cum a resimțit perioada prin care încă trecem - cauzată de criza COVID - vorbim cu Adriana Paiu, Junior Accountant la TMF.

 

1. Cum ai ajuns să lucrezi în echipa TMF?

Se întâmpla să mă aflu în UK pe vremea când am hotărât să aplic pentru un job în contabilitate și consultanță și având în vedere faptul că TMF Group este cunoscut în mai bine de 80 de țări, am tot întâlnit job-uri în căutările mele.

Am accesat site-ul companiei și am fost plăcut surprinsă să aflu în secțiunea Careers că sunt job-uri chiar la București- unde am și am aplicat, iar la scurt timp am fost contactată de către departamentul Recrutare.

 

2. Ce consideri că ai învățat din experiența de lucru în această companie?

TMF România fiind o companie multinațională, a fost o noutate pentru mine. M-am obișnuit ușor, având colegi extraordinari, care au reușit să mă ajute să mă adaptez.

Cel mai important lucru pe care l-am învățat ar fi faptul că nici o întrebare nu este greșită și întrebând te poți face auzit, pentru că există oameni care să te îndrume și să te susțină.

De asemenea, am apreciat faptul că am fost lăsată să gândesc, astfel folosind și aplicând cunoștințele acumulate în anii de studii. Totodată notabil este faptul că TMF susține învățarea continuă prin șansa de a lua parte la traininguri și cursuri de specialitate.

 

3. Cum ai resimțit, ca angajat, perioada prin care încă trecem- cauzată de criza Covid ?

Perioada curentă cauzată de criza Covid nu este una tocmai plăcută, într-adevăr, însă ca angajat am fost mereu informată despre noutățile și schimbările care au avut loc. Prin video-call-urile  săptămânale, notificările primite și survey-urile completate zilnic am ajuns la concluzia că o criză nu este neapărat un lucru rău, ci ar trebui privită ca pe un factor care aduce schimbări și îmbunătățiri.

 

 

4. Cum vezi noul mod de lucru în TMF, după Covid? Te-ai întors deja în birou, cum e atmosfera?

Așa cum am zis mai sus, odată cu această criză s-au produs multe schimbări. Noul mod de lucru- remote, a fost o provocare însă a venit cu o mai mare flexibilitate pentru noi ca și angajați. Provocarea fiind nu numai în a ne putea manageria timpul, dar și de a lucra și comunica eficient, atât cu clienții cât și intre noi colegii. Iar pentru a putea face față tuturor provocărilor am avut ocazia de a urma traininguri care să ne ajute în acest sens.

Întoarcerea la birou după trei luni a fost plăcută, bineînțeles că respectând normele de distanțare socială. Revederea cu o parte dintre colegi a fost mult așteptată, probabil socializarea ne-a lipsit cel mai mult tuturor.

 

"Oamenii care își doresc să evolueze sunt oameni care acceptă schimbarea și adaptarea la ea."

 

5. Ce recomandări ai avea pentru un candidat care dorește să se angajeze la TMF?

TMF este mediul prielnic de a crește și a te dezvolta, locul unde cu siguranță vei întâlni profesioniști de la care mereu vei avea de învățat și totodată locul unde ne simțim așa cum suntem.

Pentru un viitor candidat, aș sugera să își arate atât abilitățile cât și dorința de a evolua, oamenii care își doresc să evolueze sunt oameni care acceptă schimbarea și adaptarea la ea.

Read all the articles about

Undelucram interviews

What I read is worth it:

How is your experience with your employer?

Add review

Create a Resume

Impress right away with a CV in an attractive format

Create CV

Comments

0 comments

Subscribe to the Newsletter

Read articles of interest from Undelucram.ro contributors