“Oamenii au nevoie să aparțină echipelor și să aibă contribuții semnificative în echipele lor, în companii și în societate” | Dr. Yiannis Kalogerakis

27.09.2019
4 min
“Oamenii au nevoie să aparțină echipelor și să aibă contribuții semnificative în echipele lor, în companii și în societate” | Dr. Yiannis Kalogerakis

Share

Dr. Yiannis Kalogerakis (JMK Anthropocentric Corporate Training & Development [GR])– unul dintre cei mai cunoscuți traineri de origine greacă din industria resurselor umane, confirmă prezența în cadrul HR Summit Cluj-Napoca în data de 24 octombrie 2019.  De mai bine de 37 de ani, Dr. Yiannis dezvoltă și susține seminarii & training-uri Antropocentrice și de dezvoltare, ateliere și discursuri pe 4 continente.

 

Cu un stil cuprinzător, plin de viață, inovator, jucăuș și educativ, Dr. Yiannis Kalogerakis reușește să atingă sufletele oameni, ajutându-i să descopere măreția din interiorul lor, astfel ajungând la un nivel superior de performanță în munca de zi cu zi.Am vrut să aflăm mai multe despre ce înseamnă munca Dr. Yiannis Kalogerakis cu oamenii. Așadar, Dr. Kalogerakis a oferit echipe HR Summit un interviu în care a vorbit despre valori, maximizarea potențialului fiecărui angajat și amprenta pe care un profesionist în resurse umane vrea să o lase în piața muncii.

 

Povestiți-ne puțin despre training-urile anthropocentrice & experiențiale. Ce le face speciale?  

Pregătirea și dezvoltarea oamenilor prin metoda anthropocentrică le arată acestora satisfacția învățării continue și satisfacția dezvoltării altor oameni din jurul lor. Mai mult decât atât, oferă o experiență unică care depășește satisfacția performanței unui job. Cu cât reușim să acoperim mai multe nevoi ale oamenilor, cu atât creștem engagementul, performanța, producțitivatea și implicit fericirea. Oamenii vor vrea să meargă la serviciu și să-și depășească limitele (when no one else is looking). Cei care iau parte la traininguri anthropocentrice & experiențiale reușesc să-și dezvolte viața personală și profesională. Metoda este unică deoarece oferă răspunsuri și abordează situațiile atât din perspectivă logică, cât și la nivel  emoțional.

 

Care sunt punctele principale pe care le atingeți în seminariile pe care le susțineți?

Ne adresăm în principiu către două categorii de profesioniști:
 

    • Cei din linia 1 care iau contact cu clienții și/sau angajații
    • Cei care gestionează angajații

In prima categorie avem angajați cu background, cultură, nivel de educație, etnie, religie și naționalitățo diferite. Ei trebuie să lucreze armonios pentru a putea oferi servicii de calitate. Obiectul training-ului este în principal îmbunătățirea calității serviciilor și a experienței consumatorului cu sprjinul și implicarea echipei. Asta implică subiecte complementare precum:  comunicare verbală și non-verbală, gestionarea reclamațiilor, managementul timpului și a energiei, gestionarea stresului și a furiei, 4 generații care cooperează în timp ce muncesc împreună și se dezvoltă emoțional (EQ), social, (SQ), Ethical (EthQ), Spiritual (SpQ) și creativ (CQ), mental. Etc.

A doua categorie pe care o pregătim sunt oamenii care gestionează oameni pe principiul: Team building & Team Leading, seminarii noi de Leadership și Management pe care noi le-am denumit intuitive: LEADERment. Totodată, pregătim echipa de manangement pentru a crea un climat în care fiecare angajat să să auto-motiveze, să îi inspire și să-i susțintă pe colegi, să le ofere coaching eficient, maximizând atuurile fiecărui angajat în parte. Totul este prezentat într-o formă ușor de înțeles, energică, simplă și jovială, angrenată de o abordare care să implice oamenii, să le deschidă mintea.

 

Când decizi să-ți dezvolți skillurile soft, ce ar trebui să ții mereu în minte?

  • Oricine se poate descurca mai bine
  • Fiecare duce o bătălie despre care tu nu știi nimic
  • Orice lucru sau persoanî are nevoie de grijă și iubire necondiționată

 

Care este inspirația din spatele muncii dvs?

O lume mai bună pentru mine și pentru copilul fiecărui părinte.

 

Care sunt cele mai importante 10 puncte care trebuie să rămână în mintea participanților de la  training-urile dvs?
 

  1. Respect pentru propria persoană și stimă de sine
  2. Viața este o călătorie, nu o destinație
  3. Norocul este unde pregătirea întâlnește oportunitatea
  4. Ignoranța este o întâmplare nefericită voluntară
  5. Astăzi este prima zi din cea mai bună parte a vieții noastre
  6. Oamenii nu-și schimbă comportamentul, își aleg comportamentul
  7. Excelența este un obicei
  8. Fericirea este o stare mentală, o stare de spirit
  9. Fericirea este o opțiune
  10. Noi suntem alegerile noastre


 

Oferiți training-uri și seminarii de dezvoltare, workshop-uri și speech-uri în 4 continente. Ce v-ați doi să vedeți mai mult în industria din care faceți parte?


Iubire. Iubire pentru dezvoltarea altor oameni. Mi-aș dori să văd oameni uniți, care au etică, fericiți, mulțumiți. Și e posibil, pentru că e totul în mintea noastră. Nu în afara ei. Oamenii au nevoie să înțeleagă că o zi proastă nu înseamnă o viață eșuată. Putem deveni mai buni și noi, și situațiile, viețile, companiile, lumea noastră. Continuu. Cerul nu e o limită, nu există o limită. Este în esenșa noastră ca oameni, iar eu mă dedic complet acestui lucru.

 

What's next for Dr. Yiannis Kalogerakis?

Îmi doresc să las o amprentă în lume care să pună împreună cunoștințele și experiențele mele, într-o manieră simplă și ușor de înțeles, pentru toți cei trei piloni ai societății: părinți, profesori și copii. Primii doi m-au ajutat să las lumea asta un loc mai bun. Prin activitatea lor, colegii mei din departamentul de CSR s-au raportat mereu la acest principiu. La un moment dat, visul meu este să predau generațiilor viitoare munca mea corporate și să-mi pun amprenta total pe înlăturarea deficiențelor din zona corporate prin intermediul familiei și a profesorilor din generația noastră. Da, cred cu adevărat că putem construi și locui într-o lume mai bună. Așa cum Kazantzakid spune în cartea sa, Askitiki : “Avem obligația asta. Eu și fiecare dintre noi.”

 

CLOSURE - The future of HR is in ‘people centered’ strategies (Anthropocentric Strategies). The 3 most basic are:

 

1.       Oamenii au nevoie să fie respectați, acceptați și apreciați.

2.       Oamenii au nevoie să fie încurajați să se dezvolte continuu.  

3.       Oamenii au nevoie să aparțină echipelor și să aibă contribuții semnificative în echipele lor, în companii și în societate.     

 

HR Summit Cluj

 

Despre  Dr. Yiannis Kalogerakis îl vom cunoaște la HR Summit, unde susține prezentarea “Rethinking the HUMAN side of Human Resource Management – ΕQ, SQ, CQ”. Înscrierile continua pe www.hrsummit.ro

Read all the articles about

Events

What I read is worth it:

How is your experience with your employer?

Add review

Create a Resume

Impress right away with a CV in an attractive format

Create CV

Comments

0 comments

Subscribe to the Newsletter

Read articles of interest from Undelucram.ro contributors