Opt greseli pe care le faci la munca si iti scad productivitatea

09.08.2015
1 min
Opt greseli pe care le faci la munca si iti scad productivitatea

Share

Esti la munca si iti dai seama ca nu te poti concentra. Acest lucru se poate datora orelor putine de somn sau pentru ca nu ai servit micul dejun. Un alt motiv poate fi acela ca pierzi timpul facand alte lucruri. Iata 8 activitati care iti consuma timp pretios la serviciu, plus solutii pentru cresterea productivitatii, conform Business Insider.


Scrii mesaje - Cat timp petreci trimitand zilnic mesaje cu interes personal? Sfatul in acest caz este sa iti inchizi telefonul in orele de varf de la birou, spune Hallie Crawford, coach de cariera si fondator al HallieCrawford.com.

 

Lasi deschisa usa biroului - Inchide usa atunci cand ai un proiect special pe care trebuie sa te concentrezi. Lasand usa deschisa nu faci decat sa iti invite colegii sa intre si sa deschideti conversatii.

 

Asculti colegii vorbareti - daca ai in jurul tau persoane care vorbesc in continuu, politicos ar trebui sa le ceri sa inceteze. Este minunat sa ai prieteni la serviciu, insa tine mereu minte ca esti in timpul programului.

 

Iti verifici e-mail-ul in continuu - ai prefera sa faci orice altceva in afara sa te ocupi de rapoartele de vanzari pe care le ai in lucru, asa ca iti verifici in continuu mesajele. Cel mai bun sfat in acest caz este sa iti inchizi e-mail-ul si verifica-l doar o data la 15 minute cate trei minute.

 

Iei pauze lungi de masa - preferi sa petreci mult timp la masa pentru a amana sarcinile pe care le ai de terminat. Insa nu este o idee buna. Daca servirea pranzului dureaza mult, ia-ti cateva zile mancare de acasa si poti economisi cateva zeci bune de minute.

 

Intalniri lungi - incearca sa ai un program si sa tineti cont de el in timpul intalnirilor. La sedinte toata lumea trebuie sa vina pregatita si sa parcurgeti fiecare punct al intalnirii repede si concis, asa incat sa ramana mai mult timp pentru lucrul la proiecte.

 

Discutii online - acele platforme puse de companie la dispozitia angajatilor sunt foarte utile pentru solutionarea problemelor urgente, insa nu sunt pentru discutii personale. Ideal este sa va stabiliti o anumita perioada din zi in care sa staiti logat pe chat.

 

Nu prioritizati - cu totii tindem sa ne ocupam de lucrurile care nu sunt urgente pentru ca de obicei sunt si mai simplu de realizat. Insa ideal este sa avem o lista de lucruri pe care ni le propunem pentru ziua urmatoare, asa incat sa nu mai pierdem timpul de dimineata.

 

Read all the articles about

Balance

Article written by:

What I read is worth it:

How is your experience with your employer?

Add review

Create a Resume

Impress right away with a CV in an attractive format

Create CV

Comments

0 comments

Subscribe to the Newsletter

Read articles of interest from Undelucram.ro contributors