Share
Programul Internațional de Management Trainee – o vedere panoramică a domeniului Retail, o nouă oportunitate de dezvoltare în cadrul PENNY și REWE-International
Prezent în România încă din 2005, PENNY și-a îndreptat constant eforturile spre atragerea unor noi colegi ambițioși, talentați și energici. Asta pentru că, la PENNY, angajații constituie pilonul central al activității de zi cu zi.
În prezent, rețeaua este alcătuită din 284 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.300 de angajați. Compania asigură un mediu de lucru sigur, dinamic și încurajează dezvoltarea constantă. Structura organizațională flexibilă ajută foarte mult în acest proces, pentru că are posibilitatea de a oferi șanse de promovare în mod egal tuturor, fie femei, bărbați sau persoane cu dizabilități.
Pe lângă componenta salarială, toți angajații PENNY primesc și o serie de beneficii, adaptate rolului fiecăruia în companie. Acestea sunt menite să vină în sprijinul angajaților în diverse situații întâlnite în viața cotidiană profesională și privată. Printre beneficii se numără:
- Salariu atractiv plus bonus de performanță;
- Bonuri de masă;
- Asigurare medicală privată pentru toți angajații;
- Pachete de școală pentru copii, a câte 200 lei fiecare;
- Pachete pentru nou nascuti, acordate angajatilor PENNY care devin parinti, sub forma unor vouchere în valoare de 300 lei fiecare;
- Suport pentru dezvoltarea profesionala si nu numai: cursuri de limbi straine, abonament la Bookster, training-uri
- Echilibru intre viata personala si cea profesionala: workshop-uri și programe de wellbeing variate, dar și acțiuni de voluntariat răsplătite suplimentar cu o zi liberă plătită.
- Reducere la fiecare achiziție din magazin, prin folosirea cardului de angajat.
În plus, PENNY investește constant în programe de educație și training pentru angajați, cât și pentru tineri, viitori colegi din echipă. O astfel de inițiativă este și Programul Internațional de Management Trainee, ce se bazează pe principiul cunoașterii domeniului de retail de la zero și pe dobândirea unei perspective mult mai largi despre REWE Group.
Fiecare etapă a programului este gândită ca o oportunitate pentru înțelegerea domeniului fascinant al retail-ului și a complexității sale. Astfel, participanții vor avea parte de o experiență de învățare multidisciplinară, împletită cu posibilitatea de a contribui activ la aducerea la viață a unor proiecte de actualitate în afacerea PENNY.
Scopul programului este de a instrui cursanții la scară largă în cadrul REWE-International si de a le oferi posibilitatea să își pună amprenta personală asupra afacerii noastre. Astfel, participanții își vor face stagiul de 16 luni în diferite departamente, atât în țară, cât și în străinătate, ajungând să cunoască grupul și structurile companiei în ansamblu. După finalizarea programului de instruire, se va alege postul cel mai potrivit pentru fiecare absolvent.
În fiecare an, reîncepem acest drum cu două generații diferite de International Management Trainees, iar următorul început de drum va fi în noiembrie 2021 și se va întinde pe o durată de 16 luni.
Startul pentru selecția următoarei generații este data de 2 august 2021, iar data limită de depunere a aplicațiilor este 12.09.2021.
Oferta care inspiră:
- Activitate captivantă într-un domeniu dinamic, pentru un angajator de încredere, într-o echipă dedicată și cu oportunități pentru o carieră internațională;
- Sarcini diverse, într-un mediu multicultural, deschis și activ la nivel internațional;
- Un mentor personal dintr-o poziție de high-management pe durata programului;
- Cursuri speciale de formare profesională, personală și coaching;
Mai multe informații despre Programul Internațional de Management Trainee pot fi găsite aici, iar dacă ți-am stârnit interesul și vrei să aplici, accesează cariere.penny.ro și lasă-ne aplicația ta.
Share
What I read is worth it:
Comments
0 comments
Access your account and add your comment
International
Subscribe to the Newsletter
Read articles of interest from Undelucram.ro contributors