Carrefour Romania
Carrefour Romania

Carrefour Romania

3.58

1264 reviews

Transparent Employer

Extrabeneficii pentru siguranța angajaților Carrefour

16.02.2021

De la începutul pandemiei în România, echipele Carrefour s-au mobilizat într-o manieră excepțională pentru a asigura continuitatea distribuției alimentelor, funcționarea depozitelor și a tuturor activităților suport ale companiei, pentru a nu adăuga la criza sanitară, și una alimentară. Într-un context complex care, iată, astăzi setează norma, angajații Carrefour obțin extra protecție pentru a se simți și mai în siguranță, prin completarea pachetului de avantaje și beneficii.

 

Lunile de început ale anului au marcat comportamente de consum destul de asemănătoare pe toate piețele în care este prezent Carrefour, urmare a deciziilor de izolare impuse de autoritățile locale. În acest context s-a înregistrat o activitate susținută în toate formatele de magazine și pe platformele de shopping online. Angajații, față în față cu un virus necunoscut, încă prezent, s-au implicat oră de oră în procese noi și intense de igienizare și au stat alături de consumatori, mulți dintre acești consumatori, fiind, în prima etapă a pandemiei, convinși de necesitatea de a face cumpărături de precauție. 

Pentru a-i proteja, încă de când a debutat criza generată de COVID-19, Carrefour a implementat un pachet complet de măsuri prin care să le fie alături și să le ofere certitudinea că sunt în siguranță. Compania a decis acordarea unei prime speciale colegilor din toate punctele de vânzare Carrefour, angajați și manageri deopotrivă, în semn de recunoștință pentru implicare și dedicarea cu care sunt alături de clienți.

De asemenea, începând cu 1 iulie 2020, împreună cu partenerii sociali, a decis să introducă noi componente ce completează pachetul de avantaje și beneficii oferite celor 18.000 de angajați Carrefour, respectiv o asigurare de sănătate suplimentară față de cea existentă. Această asigurare de sănătate suplimentară va acoperi cheltuielile medicale și de spitalizare în cazul mai multor afecțiuni acute și cronice, inclusiv COVID-19.

O altă componentă din pachetul de avantaje și beneficii este #PentruSuflet, un program de suport emoțional pentru recăpătarea echilibrului în contextul pandemiei COVID-19 oferit gratuit, începând cu luna aprilie, aplicat tuturor celor 18.000 de angajați. Aceștia pot vorbi despre îngrijorările sau temerile lor, de câte ori simt nevoia, folosind o linie telefonică gratuită unde, la celălalt capăt al firului, se află 300 de psihoterapeuți disponibili 24/7, care îi ascultă și le pot oferi ajutor. După prima lună de la implementare au fost înregistrate peste 1.350 de apeluri, cele mai multe în preajma sărbătorilor Pascale, iar la doua luni de la lansare apelurile au crescut, numărul lor ajungând la 3.000.

 ”Carrefour este despre oameni. Rămânem solidari cu colegii noștri din prima linie care, cu mult curaj și atenție, asigură buna funcționare a magazinelor noastre. Alături de fiecare dintre ei vrem să consolidăm modelul omni canal care s-a dovedit cu atât mai relevant în ultimele luni.”, spun reprezentanții companiei.

 

Până la sfârșitul anului, Carrefour va continua expansiunea, în acord cu evoluția contextului sanitar din România și cu nevoile clienților, un plan posibil doar alături de angajați care se simt bine și în siguranță.