Ca în orice companie, și în Profi angajații sunt sursa de informare cea mai importantă, atât pentru oamenii din exterior, cât și pentru cei din interior, deoarece reprezintă sursa “neoficială” despre cum trăiesc ei experiența de zi cu zi la locul de muncă. De la cum ajunge marfa proaspătă pe rafturi în toate colțurile României, până la modul în care colegii din magazine și depozite își desfașoară activitatea cotidiană, în echipă. Astfel, am ales să înlocuim o campanie de angajator tradițională, cu o campanie în linie cu tendințele noi de comunicare digitală și să invităm #OameniiDeLaProfi, sub hashtag-ul #CENUSEȘTIE, să facă ceea ce făceau deja: să spună tuturor ce nu se știe în mod oficial despre experiența care reflectă fără filtre, realitatea de a lucra pentru cel mai mare angajator privat din țară.
Această inițiativă nu doar că a evidențiat cât de implicați și creativi sunt #OameniiDeLaProfi, dar a avut și un impact semnificativ asupra echipelor Profi, atrăgând tineri din generația Z. Am demonstrat din nou că Profi rămâne un brand puternic și autentic, în care punem accent pe dezvoltarea talentelor, valorificăm aptitudinile angajaților și în care lucrăm împreună pentru a ne atinge obiectivele.
Suntem foarte recunoscători pentru nominalizarea întregii noastre activități și a campaniilor de employer branding la 7 dintre cele 14 categorii disponibile, în cadrul evenimentului Employer Branding Awards 2024! Cu atât mai mult cu cât campania #CeNuSeStie a câștigat 𝐒𝐢𝐥𝐯𝐞𝐫 𝐚𝐰𝐚𝐫𝐝 la categoria „Best Employer Branding Campaign Targeting Gen Z”!