TELUS Digital Romania TELUS Digital Romania
TELUS Digital Romania

TELUS Digital Romania

3.61

820 reviews

Imaginează-te la TELUS International România! Compania pentru angajații săi.

04.10.2022

Ea este Alina. Lucrează din 2014 la TELUS International România. Pe atunci era customer support representative. Acum este Director of Operations. Alina povestește pentru Undelucram.ro despre parcursul său profesional în TELUS International România și îți propune un exercițiu de imaginație:

Cum ar arăta viața ta profesională într-o companie care pune accent pe dezvoltarea angajaților și care le-a oferit acestora 160 de promovări în 2021 și deja 190 în 2022? 

Citește tot interviul și descoperă!


1. Cum ați descrie cultura voastră organizațională în 3 cuvinte? 

Deschisă, dinamică, neconvențională.

 

2. Ce ține angajații TELUS International România conectați la misiunea organizației? 

În cadrul TELUS International România oferim suport și asistență într-o varietate de domenii și industrii, dar, la bază, ceea ce ne deosebește este grija autentică față de persoanele cu care interacționăm zi de zi.

Aplicăm și replicăm aceeași grijă și pentru membrii echipelor noastre, în așa fel încât aceștia să simtă că valorile noastre sunt mai mult decât afirmații teoretice, sunt un mod real de a trăi și munci, în fiecare zi.

 

3. Care sunt acele detalii ce definesc TELUS International România, dar nu pot fi depistate într-un tur al biroului? 

Există un sentiment de apartenență la companie și la brand-ul nostru, care începe încă de la primele interacțiuni și face ca majoritatea colegilor care ni se alătură să rămână alături de noi pe termen lung.

Concret, am întâlnit acest sentiment de apartenență de la momentul semnării unui contract, la prima discuție cu managerul direct și până la primul interviu de promovare sau primele succese pe care le au colegii noi. Și, bineînțeles, prin modul în care sărbătorim alături de aceștia. Am înțeles că trebuie să ne sărbătorim eșecurile pe atât de des pe cât ne sărbătorim realizările, pentru că astfel ne „culegem” lecțiile, fără să perpetuăm dezamăgirile.

Continuăm să testăm și să încercăm lucruri noi fără teamă și așa am și ajuns să avem unele dintre cele mai bune performanțe pentru clienții pe care îi găzduiește portofoliul nostru. Urmărim nivelul de satisfacție al membrilor echipei constant și gravităm în jurul rezultatului pentru o mare parte dintre deciziile pe care le luăm.

 

4. Cum definiți și sărbătoriți succesul în echipa voastră?

Dincolo de scorecard-uri, performanță, ședințe și calendare aglomerate gestionate cu succes, recunoștința realmente autentică apare când reușim să schimbăm în bine ziua cuiva și să rezolvăm ceva pentru oamenii noștri.

 

5. TELUS International România este cunoscută drept o companie dinamică, cu un mare plus la capitolul dezvoltare. Ce rol joacă oamenii din organizație în această evoluție? 

Ne este foarte clar că putem crește doar pe cât de mult pot crește oamenii noștri. De aceea investim constant în programe și resurse care să le ofere colegilor noștri suportul necesar pentru a-și atinge potențialul într-o carieră alături de noi.

Mai mult decât atât, în timpul pandemiei, efortul tuturor organizațiilor de a translata „acasă” orice se petrecea la birou s-a petrecut într-un mod foarte natural pentru noi și a avut în minte un lucru clar: într-un context din ce în ce mai incert, prioritatea noastră a fost să le asigurăm stabilitate și chiar creștere profesională membrilor echipei noastre înaintea oricăror alte preocupări. 

 

6. Cum manifestați această apreciere a valorii pe care oamenii o aduc în organizație? 

Este foarte important să ne arătăm în mod constant aprecierea față de colegii noștri. Pentru noi, respectul și mai ales atenția pentru munca depusă de membrii echipei noastre nu vin doar din validarea numerelor și performanțelor, ci și din momentele de efort, dedicare și reziliență ale colegilor noștri. Pe acelea le avem în vedere cel mai des, pentru că vrem să apreciem autentic anumite valori.
Sunt foarte multe moduri prin care încercăm să le arătam acest lucru colegilor noștri, zi de zi, de la aprecieri verbale sau scrise, la unele venite sub formă de premii, bonusuri, întâlniri cu echipa sau evenimente, cu limitările de rigoare impuse de pandemie.

 

7. Tot mai multe companii au înțeles importanța dezvoltării personale și profesionale a membrilor din echipe și depun eforturi în această direcție. Care sunt oportunitățile de creștere prin care voi contribuiți la dezvoltarea angajaților? 

Între platformele online de învățare pe care le utilizăm în intern, cursurile, webinarele, sesiunile de învățare deschise oricui, dar și planurile croite specific pentru fiecare membru al echipei sau simplele discuții despre viitorul profesional, conturam un spațiu favorabil de creștere. Avem un program de recrutare internă bine pus la punct, care îi ajută pe membrii echipei noastre să profite de oportunitățile interne de carieră pe care le oferim, iar rezultatele confirmă preocuparea noastră pentru dezvoltare: 160 de promovări în 2021 și deja 190 în 2022. 

 

8. Care este pentru voi cel mai bun indicator că angajații voștri sunt fericiți?

Evaluăm de cel puțin două ori pe an această „busolă internă a sentimentului” oamenilor noștri și de fiecare dată ne întoarcem la ei pentru soluții.

Un bun indicator este și rata de recomandare a joburilor din interiorul companiei noastre, faptul că mulți colegi sunt ambasadorii noștri și ne recomandă în fața prietenilor și cunoscuților lor. Ne bucurăm să avem acest vot de încredere din partea lor și îi recompensăm prin programul nostru intern de recomandări, prin care aceștia pot primi bonusuri importante pentru fiecare prieten recomandat care ajunge în echipa noastră.

Aria noastră de acoperire pentru oferta de joburi este extinsă la nivel național și astfel ne-am deschis noi orizonturi de angajare și observăm că avem o senioritate graduală între oamenii curenți și cei nou-veniți.

Fericirea echipelor noastre nu este doar statistică, știm și simțim unde ne aflăm în funcție de feedback-ul pe care îl primim constant și asupra căruia lucrăm cu atenție.

 

9. În ceea ce te privește, ce te face mândră să faci parte din această echipă? 

Compania care m-a angajat pentru un job în customer support acum 8 ani mi-a acordat nenumărate voturi de încredere și mi-a finisat competențele în domeniu astfel că, în prezent, mândria mea vine din faptul că reușesc să ofer ceva înapoi în fiecare zi. 

 

10. Dacă prin magie, ai putea schimba orice în organizație, ce ai alege să schimbi și de ce?

Pentru oricine ne deschide ușa/site-ul/anunțurile de job cu ezitare, aș vrea să existe o mașină a timpului în care să vadă cât de frumos se vor așeza lucrurile în viitor și cum la TELUS International nu primesc un ecuson cu număr, ci aduc o identitate nouă și aparte în echipa noastră, care va fi respectată și primită cu brațele deschise.

 

11. Ce sfaturi aveți pentru cei ce-și doresc să înceapă o carieră alături de organizația voastră? 

Învățarea și dezvoltarea la TELUS International România nu sunt pur teoretice și nu se desfășoară doar în săli de clasă/training tradiționale.

Programele interne de Learning & Development sunt multiple, consistente și structurate pentru fiecare nivel și nevoie, iar echipa noastră face mereu ca experiența de învățare să fie una inedită. 

Dacă ai deschiderea să observi cum se fac lucrurile, ești observat la rândul tău destul de repede și ți se pregătește sau acordă suport într-un plan de dezvoltare construit pentru tine. Sfaturile mele nu alocă decât câteva direcții succesului: curiozitate, deschidere către risc calculat și grija pentru oameni.

 

Ai citit interviul? OK, acum… Imaginează-te pentru o clipă la TELUS International România. Oportunități concrete de dezvoltare, simț de apartenență, echipă de prieteni, voturi constante de încredere, bonusuri, premii, pasiune pentru job, mândrie. Aplică chiar astăzi și obține-le. Dă start unui viitor profesional fericit.