In multe industrii, dar cu precadere in industria de Customer Support, experienta angajatilor este esentiala pentru dezvoltarea unor interactiuni de calitate cu clientii finali. De cele mai multe ori, oamenii fac diferenta in retentia unui client sau in rezolvarea unei situatii.
Cand vorbim despre experiența angajaților, ne referim la felul in care acestia se raporteaza la compania in care lucreaza, pornind de la perceptia lor despre organizatie, de la recrutare, pana la incheierea colaborarii. Experienta angajatilor se refera si la mediul de lucru, la sentimentul de apartenenta pe care o persoana il are pentru organizatie, dar si la raportarea si aderenta la valorile acesteia.
Companiile care se concentreaza in primul rand pe bunastarea angajatilor vor avea, pe langa rezultate mai bune, o rata de retentie mai mare, o rata de absenteism scazuta si productivitate mai mare. In plus, sansele ca angajatii apreciati/recompensati de companie sa experimenteze sentimente de burnout sunt mai mici.
Odata cu evolutia tehnologica, cei mai multi utilizatori finali se asteapta ca organizatiile sa ofere posibilitatea de self-service pentru o experienta mai rapida. In acelasi timp, acestia prefera sa vorbeasca direct cu un agent pentru situatiile complexe.
Ce facem la Valoris pentru o experienta cat mai buna a angajatilor?
Oferim incredere
Consideram ca este important pentru colegii nostri sa aiba intelegere din partea companiei. Cultura organizationala este bazata pe diversitate si incluziune. Valoris Center promoveaza unicitatea, ia in considerare toate ideile colegilor si evita sa le judece pe baza altor criterii in afara de cele legate de activitatea in sine.
Oportunitatile de crestere si dezvoltare in cadrul companiei sunt foarte importante. Siguranta dezvoltarii unei cariere la Valoris Center reprezinta un punct cheie in retentia angajatilor. Periodic anuntam intern noile roluri disponibile pentru care colegii nostri pot aplica (roluri de Team Leader, Quality Analist, Manager, dar si roluri in departamentele de suport precum CRM, Marketing, IT, HR, Financiar sau WFM).
Apreciem si ascultam ideile angajatilor
De la onboarding si pana la plecarea din companie, Valoris Center se asigura ca angajatii sunt ascultati, iar ideile lor sunt luate in considerare. Dezvoltarea pleaca din interior, iar specialistii nostri in Customer Support, care lucreaza direct cu clientii finali, sunt cei care aduc un aport foarte mare in optimizarea proceselor de lucru si asupra mediului in sine.
Cerem feedback-uri periodice chiar de la inceputul carierei in companie si implicam colegii cu scopul de a imbunatati mediul de lucru si activitatile pe proiecte specifice. In plus, periodic realizam survey-uri pentru masurarea nivelului de satisfactie al angajatilor.
Pe langa aceste lucruri, ne asiguram ca angajatii care decid sa urmeze alte oportunitati de cariera ne ofera punctul lor de vedere la plecare, prin exit-interviews.
Alocam resurse pentru dezvoltarea individuala a fiecarui coleg
Orice companie trebuie sa puna accent pe dezvoltarea individuala a angajatilor, astfel incat sa le acorde suport in valorificarea potentialului. Acest lucru atrage dupa sine rezultate mai bune si o stare de confort in mediul de lucru.
La Valoris, colegii parcurg ocazional cursuri de dezvoltare profesionala si personala, organizate in cadrul companiei. De la trainingurile specifice proiectului, pentru optimizarea rezultatelor, pana la trainingurile de empatie sau problem solving, ne ocupam de dezvoltarea fiecarui coleg.
Pretuim distractia si oferim sanse egale tuturor
Sigur, este foarte important ca angajatii sa se dezvolte constant, dar este important ca ei sa se bucure de un mediu de lucru prietenos. Socializarea si distractia sunt elemente importante ale culturii noastre organizationale. Organizam concursuri periodice, in care fiecare angajat are sanse egale de castig, lansam lunar revista interna, cu informatii interesante din mai multe domenii, cream mereu continut atractiv si distractiv.
In plus, credem ca echipa se consolideaza si in cadrul competitiilor fizice, tocmai de aceea organizam anual Olimpiada Valoris, prilej cu care echipele concurente se intrec in cooperare, comunicare si creativitate.
Olimpiada este cel mai iubit eveniment Valoris Center, iar dupa editia de anul acesta, 97% dintre participanti recomanda inscrierea colegilor la urmatoarele editii.
Angajatii stiu ca ei insisi reprezinta cel mai important element al unei companii. Prin urmare, organizatiile care pun pret pe experienta acestora se dezvolta si ofera mereu servicii de calitate clientilor.