Kaufland Romania Kaufland Romania
Kaufland Romania

Kaufland Romania

3.77

1557 evaluări

Angajator transparent

Persoanele cu deficiențe de vedere au o șansă în plus să își găsească un loc de muncă datorită parteneriatului dintre Kaufland și .lumen

06.12.2021

Angajarea persoanelor cu dizabilități este încă un proces greoi pe plan local, iar companiile care își doresc să devină cât mai incluzive se confruntă cu diverse provocări, de la dotarea spațiilor de lucru cu echipamente special concepute pentru acestea, până la trainingurile periodice organizate la nivel intern pentru integrarea noilor colegi în echipă. Tocmai de aceea Kaufland România alături de .lumen, un start-up 100% românesc, fac un pas înainte, pentru a le oferi celor cu deficiențe de vedere o șansă în plus către o viață cât mai independentă.

Parteneriatul cu .lumen a venit natural, din dorința de a o ajuta pe Delia, colega noastră din departamentul de Recrutare și persoană nevăzătoare, să aibă o viață independentă. În același timp ne dorim să transformăm magazinele Kaufland în spații accesibile persoanelor cu deficiențe de vedere. De aceea, ne-am bucurat să aflăm că o echipă de români lucrează la dezvoltarea acestui produs inovator și încă de la prima discuție am realizat că avem foarte multe lucruri în comun cu  echipa .lumen – în special dorința de a facilita accesul persoanelor cu dizabilități la o viață socială mai bună.  Credem că o astfel de colaborare ar putea schimba felul în care ne raportăm la dizabilități și la accesul pe piața muncii a persoanelor nevăzătoare.”, a declarat Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România.

O soluție pentru nevăzători care folosește inteligența artificială și robotica

Colaborarea dintre Kaufland și .lumen ar putea schimba felul în care ne raportăm la dizabilități și la accesul pe piața muncii a persoanelor nevăzătoare. Datorită tehnologiilor de ultimă generație integrate în ochelarii asistivi pe care îi propune .lumen,  persoanele cu dizabilități vizuale ar putea beneficia de o mobilitate mai mare în viața de zi cu zi. Ochelarii permit reproducerea principalelor caracteristici ale unui câine-ghid, folosind elemente precum inteligența artificială și robotica. Video-ul parteneriatului cu .lumen poate fi urmărit aici: https://youtu.be/6_QkXeF0xFA.

La nivel global, sunt 40 milioane de nevăzători și numărul lor crește accelerat. În ciuda avansului tehnologic, pentru mobilitatea lor încă nu există o soluție scalabilă. .lumen creează sisteme de asistență, utilizând ultimele tehnologii în materie de inteligență artificială, condus autonom și robotică. Dar pentru a pune pe piață așa ceva, trebuie să testezi continuu, în medii cât mai complexe, pentru că vrei să faci astfel de medii accesibile. De aceea, am început să lucrăm împreună cu echipa Kaufland România, să construim împreună ceva de neconceput până de curând: ca un nevăzător să se poată bucura independent de experiența unui magazin mare, fie din poziția de client sau din cea de angajat. Și este un drum incredibil să creezi lucruri ce ajută alături de alți oameni și organizații, motivați de aceeași dorință.”, susține Cornel Amariei, CEO & Founder .lumen.

Implicarea în comunitate

În contextul Zilei Internaționale a Persoanelor cu Dizabilități și în semn de solidaritate pentru acestea, Kaufland a răspuns prompt, pentru al doilea an consecutiv, inițiativei lansate de Camera de Comerț a Diversității din România, alături de alte companii și organizații. Astfel, Sediul Central Kaufland din București a fost iluminat în culoarea violet în cursul zilelor de 2 și 3 decembrie. Prin această inițiativă, compania și-a propus să le transmită persoanelor cu dizabilități toată susținerea și faptul că echipa Kaufland este deschisă tuturor celor își doresc un loc de muncă unde fiecare abilitate este apreciată și dezvoltată. Până în prezent, peste 350 de persoane cu dizabilități s-au alăturat echipei și se bucură în acest moment de o viață socială mai bună, de sprijinul colegilor și de posibilitatea de a-și pune abilitățile în practică.

 

Accessibility Hackathon

Totodată, anul acesta, Kaufland a organizat Accessibility Hackathon, cel mai amplu hackathon social dedicat persoanelor cu dizabilități din România, proiect premiat în cadrul Galei PR Award. Soluția câștigătoare în cadrul hackathonului este aplicația mobilă Vocalio. Aceasta a fost creată cu scopul de a veni în sprijinul persoanelor cu deficiențe de vorbire şi de auz, ajutându-le astfel să comunice mai uşor cu cei din jur.

 

Kaufland este unul dintre cei mai mari angajatori ai României

Timp de 6 ani consecutiv, Kaufland a primit certificarea Top Employer, oferită de Top Employers Institute din Olanda, iar doi ani la rând a obținut titlul de “Cel mai bun angajator” din categoria retail alimentar, în urma evaluărilor acordate de utilizatorii platformei Undelucrăm.ro, în 2020 și 2021.

 

Toți cei care își doresc un loc de muncă pot suna la numărul de telefon 021 9132 sau pot aplica pe cariere.kaufland.ro.

 

 

Angajarea persoanelor cu dizabilități este încă un proces greoi pe plan local, iar companiile care își doresc să devină cât mai incluzive se confruntă cu diverse provocări, de la dotarea spațiilor de lucru cu echipamente special concepute pentru acestea, până la trainingurile periodice organizate la nivel intern pentru integrarea noilor colegi în echipă. Tocmai de aceea Kaufland România alături de .lumen, un start-up 100% românesc, fac un pas înainte, pentru a le oferi celor cu deficiențe de vedere o șansă în plus către o viață cât mai independentă.

 

Parteneriatul cu .lumen a venit natural, din dorința de a o ajuta pe Delia, colega noastră din departamentul de Recrutare și persoană nevăzătoare, să aibă o viață independentă. În același timp ne dorim să transformăm magazinele Kaufland în spații accesibile persoanelor cu deficiențe de vedere. De aceea, ne-am bucurat să aflăm că o echipă de români lucrează la dezvoltarea acestui produs inovator și încă de la prima discuție am realizat că avem foarte multe lucruri în comun cu  echipa .lumen – în special dorința de a facilita accesul persoanelor cu dizabilități la o viață socială mai bună.  Credem că o astfel de colaborare ar putea schimba felul în care ne raportăm la dizabilități și la accesul pe piața muncii a persoanelor nevăzătoare.”, a declarat Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România.

 

O soluție pentru nevăzători care folosește inteligența artificială și robotica

Colaborarea dintre Kaufland și .lumen ar putea schimba felul în care ne raportăm la dizabilități și la accesul pe piața muncii a persoanelor nevăzătoare. Datorită tehnologiilor de ultimă generație integrate în ochelarii asistivi pe care îi propune .lumen,  persoanele cu dizabilități vizuale ar putea beneficia de o mobilitate mai mare în viața de zi cu zi. Ochelarii permit reproducerea principalelor caracteristici ale unui câine-ghid, folosind elemente precum inteligența artificială și robotica. Video-ul parteneriatului cu .lumen poate fi urmărit aici: https://youtu.be/6_QkXeF0xFA.

La nivel global, sunt 40 milioane de nevăzători și numărul lor crește accelerat. În ciuda avansului tehnologic, pentru mobilitatea lor încă nu există o soluție scalabilă. .lumen creează sisteme de asistență, utilizând ultimele tehnologii în materie de inteligență artificială, condus autonom și robotică. Dar pentru a pune pe piață așa ceva, trebuie să testezi continuu, în medii cât mai complexe, pentru că vrei să faci astfel de medii accesibile. De aceea, am început să lucrăm împreună cu echipa Kaufland România, să construim împreună ceva de neconceput până de curând: ca un nevăzător să se poată bucura independent de experiența unui magazin mare, fie din poziția de client sau din cea de angajat. Și este un drum incredibil să creezi lucruri ce ajută alături de alți oameni și organizații, motivați de aceeași dorință.”, susține Cornel Amariei, CEO & Founder .lumen.

Implicarea în comunitate

În contextul Zilei Internaționale a Persoanelor cu Dizabilități și în semn de solidaritate pentru acestea, Kaufland a răspuns prompt, pentru al doilea an consecutiv, inițiativei lansate de Camera de Comerț a Diversității din România, alături de alte companii și organizații. Astfel, Sediul Central Kaufland din București a fost iluminat în culoarea violet în cursul zilelor de 2 și 3 decembrie. Prin această inițiativă, compania și-a propus să le transmită persoanelor cu dizabilități toată susținerea și faptul că echipa Kaufland este deschisă tuturor celor își doresc un loc de muncă unde fiecare abilitate este apreciată și dezvoltată. Până în prezent, peste 350 de persoane cu dizabilități s-au alăturat echipei și se bucură în acest moment de o viață socială mai bună, de sprijinul colegilor și de posibilitatea de a-și pune abilitățile în practică.

 

Accessibility Hackathon

Totodată, anul acesta, Kaufland a organizat Accessibility Hackathon, cel mai amplu hackathon social dedicat persoanelor cu dizabilități din România, proiect premiat în cadrul Galei PR Award. Soluția câștigătoare în cadrul hackathonului este aplicația mobilă Vocalio. Aceasta a fost creată cu scopul de a veni în sprijinul persoanelor cu deficiențe de vorbire şi de auz, ajutându-le astfel să comunice mai uşor cu cei din jur.

 

Kaufland este unul dintre cei mai mari angajatori ai României

Timp de 6 ani consecutiv, Kaufland a primit certificarea Top Employer, oferită de Top Employers Institute din Olanda, iar doi ani la rând a obținut titlul de “Cel mai bun angajator” din categoria retail alimentar, în urma evaluărilor acordate de utilizatorii platformei Undelucrăm.ro, în 2020 și 2021.

 

Toți cei care își doresc un loc de muncă pot suna la numărul de telefon 021 9132 sau pot aplica pe cariere.kaufland.ro