Kaufland Romania Kaufland Romania
Kaufland Romania

Kaufland Romania

3.77

1557 evaluări

Angajator transparent

Scurt ghid pentru a aplica către locul de muncă potrivit profilului tău. De unde să începi?

13.04.2021

Ești în căutarea unui nou loc de muncă, dar nu știi de unde să începi? Cel mai important este să îți dai seama ce departament este cel mai potrivit pentru tine – în funcție de experiență, abilități sau pasiuni. Ușile Kaufland sunt deschise pentru orice candidat implicat, pasionat și dornic să evolueze, fie că este în căutarea unui loc de muncă full-time sau part-time, fie că nu are experiență sau că își dorește să ocupe o poziție de conducere.

Din rândurile de mai jos, te invităm să afli mai multe despre departamentele disponibile în cadrul companiei și despre activitățile specifice fiecăruia. La final, decizia de a aplica pentru unul dintre ele va fi mai simplă.

Departamentul de Vânzări – potrivit pentru persoanele organizate

Ești o persoană organizată, corectă și responsabilă? Atunci locul potrivit pentru tine este în departamentul de Vânzări. De la recepționarea mărfii la linia caselor și până la pozițiile de Management în Vânzări – așa arată, din punct de vedere ierarhic, acest departament. Există două locuri în care îți poți desfășura activitatea: fie în magazine, fie în sediul central, unde te vei ocupa de procesele și sistemele care stau la baza activităților din magazine.

Dacă îți dorești să interacționezi direct cu clienții, poți opta pentru o poziție de lucrător comercial. Te vei ocupa de recepționarea, depozitarea și gestionarea produselor, aprovizionarea corectă și eficientă a rafturilor, verificarea termenelor de valabilitate și de servirea amabilă a clienților. Vestea bună este că ai posibilitatea de a lucra în regim part-time, pentru 2, 4 sau 6 ore.

Achiziții și Procurări – departamentul format din buni negociatori

Ești un bun negociator, pasionat de cifre, rapoarte și statistici? Atunci poți lua în calcul un loc de muncă în departamentul de Achiziții și Procurări. Vei ține permanent legătura cu furnizorii pentru negocierea sortimentelor, stabilirea preţurilor și asigurarea necesarului de produse și servicii, fie că este vorba despre organizarea și amenajarea magazinelor și dotarea tehnică a acestora sau despre achiziționarea produselor de papetărie și curățenie pentru magazine, centrele logistice sau sediul central.

Unde va fi situat următorul magazin Kaufland? Poți decide chiar tu

Dacă ai cunoștințe de execuție în construcții civile sau juridice și experiență în domeniul imobiliar, departamentul de Construcții și Imobiliare este locul ideal pentru dezvoltarea ta profesională. Vei fi implicat direct în procesul de selecție a locațiilor pentru noile magazine Kaufland și construirea acestora. De la construcția și amenajarea magazinelor, până la reorganizarea și întreținerea acestora, departamentul de Construcții și Imobiliare se asigură că fiecare etapă a procesului este îndeplinită la cele mai înalte standarde.

Departamentul Financiar – Administrativ, locul ideal pentru cei pasionați de cifre

Dacă îți dorești o carieră în domeniul economic, ești pasionat de cifre și rapoarte sau ai experiență în consultanța juridică, atunci ești, cu siguranță, candidatul potrivit pentru un loc de muncă în departamentul Financiar - Administrativ. Activitățile desfășurate sunt variate și necesită o experiență relevantă în domeniu.

 

Ești o persoană promptă și organizată? Departamentul de Logistică te așteaptă să i te alături

 

Dacă ești o persoană organizată, cu simț practic și atenție distributivă, echipa ce formează departamentul de Logistică te așteaptă să i te alături. O echipă puternică, tehnologie de ultimă generaţie, utilaje moderne şi procese fiabile îți vor permite să le oferi clienților, alături de ceilalți colegi, o ofertă variată de produse și o experiență de cumpărături plăcută.

 

Vrei să fii implicat(ă) în procesul de selecție a noilor colegi? Aplică pentru un loc de muncă în Resurse Umane

În cadrul departamentului Resurse Umane vei dezvolta, împreună cu colegii tăi, instrumente specifice de personal. Principalele atribuţii constau în recrutare, brand de angajator, consiliere, dezvoltare profesională şi salarizare, dar şi consiliere juridică în privinţa legislaţiei muncii.

 

Marketing și Comunicare pentru persoanele creative

Idei pentru noi campanii, strategia mixului de marketing, creație, editarea materialelor grafice,  redactarea textelor, producţia materialelor publicitare, promovare online și social media. Toate aceste activități se regăsesc în cadrul departamentului Marketing și Comunicare. Dacă ai experiență în acest domeniu și vrei să te bucuri de o nouă etapă a carierei tale, aplică pentru unul dintre locurile de muncă disponibile.

 

IT – departamentul care asigură buna desfășurare a activității tuturor colegilor

 

Colegii noștri din departamentul IT asigură suportul necesar tuturor departamentelor, pentru buna desfășurare a activității. De la hardware la software, back-up-ul este asigurat. Dacă ești pasionat de IT și ai experiență în acest domeniu, acest departament este cel care îți oferă toate resursele necesare pentru a te bucura de un loc de muncă plăcut.

Acum că ai aflat care sunt activitățile care stau la baza fiecărui departament, aplică pentru cel mai potrivit pe cariere.kaufland.ro și bucură-te de un pas important în dezvoltarea ta profesioanlă și personală alături de cei peste 15.000 de colegi care scriu în prezent succesul companiei.