Distribuie
4 tipuri de sefi care pierd timpul aiurea la job. Vezi daca i-ai intalnit
Chiar daca cei mai multi dintre directori sunt extrem de matinali si incep ziua de lucru la ore la care ceilalti angajati inca dorm, doar 9% dintre manageri stiu sa foloseasca in mod eficient timpul de lucru pe care il au.
Aproape jumatate dintre directori spun ca nu au timp suficient sa se ocupe de problemele de strategie. Potrivit unui studiu realizat de firma de consultanta McKinsey, sunt 4 tipuri de manageri care nu stiu sa isi foloseasca timpul asa cum ar trebui:
1. Maniacii online. Sunt sefii care vin relativ devreme la serviciu, dar care stau cea mai mare parte a timpului inchisi in birou, scriind pe calculator sau comunicand pe e-mail;
- acorda foarte putin timp intalnirilor directe cu subalternii, prefera sa comunice in special prin telefon si e-mail;
- 38% din timpul acestora este pierdut cu mesajele nesincronizate;
2. Seful jovial care trece rar pe la birou. Este vorba de acei directori care petrec cea mai mare parte a timpului in afara biroului, in intalniri cu partenerii si clientii;
- atunci cand ajung la locul de munca, nu discuta lucruri clare cu subalternii, se pierd in detalii fara importanta despre orice altceva decat realizarea sarcinilor; cand primesc rapoarte negative devin furiosi, cer rezolvarea lor rapida si pleaca iarasi;
- 29% din timpul acestora este pierdut pe telefon;
3. Seful pompier. Pentru acest tip de manager totul este urgent, mereu arde cate ceva. Vor sa se implice si in cele mai mici detalii ale jobului tau, sunt maniaci cu controlul, pun constant presiune;
- prefera sa comunice mai ales in sedinte si pe e-mail;
- 39% din timpul lor il petrec singuri in birou;
4. Seful de galerie. Este managerul care isi motiveaza constant angajatii, este mereu in mijlocul lor, fiind excesiv de prietenos;
- uita sa se intalneasca cu clientii si partenerii de afaceri, chiar si cu sefii proprii, ceea ce afecteaza negativ businessul;
- 55% din timp il petrec in intalniri fata in fata cu subalternii.
Citește toate articolele despre
MisiuneArticol scris de:
Distribuie
Ce-am citit merită:
Comentarii
5 comentarii
Accesează-ți contul și adaugă comentariul tău
catalin
edi
Gavrila
Nu puteau sa zica 40, 30, 40 si 60? Era mai clar pt. toata lumea.
Si mai zic si ca 9% "dintre manageri stiu sa foloseasca in mod eficient timpul de lucru pe care il au" ... parca daca ziceau 10% sa fie rotund s-ar fi stricat mesajul ...
kj
mishu
Misiune
Abonează-te la Newsletter
Citește articolele de interes din partea contributorilor Undelucram.ro