Distribuie
5 Secrete pentru a te prezenta memorabil la un interviu
Să recunoaștem: să „prindem” un job bun devine tot mai greu, pe zi ce trece. Odată cu industriile, care evoluează tot mai alert, cresc și pretențiile angajatorilor care își doresc ce este mai bun pentru compania pe care o reprezintă. Prin urmare, tot mai mulți dintre ei solicită, ca un ultim interviu, o autoprezentare sau o prezentare a abilităților candidaților, în fața întregului board. Lucru destul de „intimidant” dacă stăm să ne gândim că puțini se descurcă atunci când vine vorba de vorbit în public.
Dar nu ar trebui să fie așa. Din contră, dacă ți-a fost solicitată o prezentare înseamnă că te-ai mai apropiat, cu alți câțiva pași, de jobul vizat. Iar noi te vom ajuta să treci cu bine peste acest „impas” și să dai o impresie bună.
1. Fă-ți temele!
Dacă până acum nu ai făcut puțin research asupra angajatorului, este timpul să o faci. Nu trebuie să știi multe. Este suficient să ai o idee despre vechimea acesteia în piață, cine o conduce, dacă a câștigat premii cu activitatea sa, statistici despre produsele lor. Bifând acest punct, nu doar că te ajută să înțelegi mai bine compania dar le arată și angajatorilor că ai interes de a lucra pentru ei.
2. Realizează un „timeline” al succesului
Să angajezi pe cineva nou reprezintă o investiție substanțială. Dacă tu, candidatul, prezinți un plan „de atac”, îi va ajuta pe angajatori să își facă o idee asupra recuperării investiției în tine și te va face, pe tine, să interacționezi mai mult cu echipa și să ai repere, să performezi. Și ține minte: cu cât angajatorul te imaginează în rolul și postul respectiv, cu atât ai mai multe șanse să îl și obții.
3. Creează impact vizual
Acest lucru ajută, clar, și să te „instaleze”, în ochii angajatorilor, în postul pe care îl vizezi. Te ajută să te identifici, în ochii acestora, cu jobul dorit. Este important ca prezentarea sau mai bine zis autoprezentarea să reflecte imaginea și cultura companiei!
Pentru a realiza acest lucru, cel mai ușor este să creezi o prezentare în culorile angajatorului, cu logourile acestuia.
4. Include și testimoniale ale foștilor angajatori
Acest punct este util în cazul angajatorilor mici, unde un nou angajat reprezintă o investiție majoră. Desigur, toate referințele tale se vor verifica oricum dar, incluzându-le de la bun început în prezentare, dai dovadă de atitudine proactivă și, mai ales, transparență.
Întreg articolul poate fi citit accesând sursa.
Articol scris de:
Distribuie
Ce-am citit merită:
Comentarii
0 comentarii
Accesează-ți contul și adaugă comentariul tău
Interviul de la A la Z
Abonează-te la Newsletter
Citește articolele de interes din partea contributorilor Undelucram.ro