Distribuie
BCR îi învață pe copii să facă bani pe roți
Din ce în ce mai multe instituții încep să se implice în educația financiară a românilor, sperând să înlăture treptat obiceiuri mai puțin sănătoase pe care noi toți le-am căpătat în ultimii zece sau douăzeci de ani.
Dacă anumite organizații cum este Junior Achievement aleg să educe tinerii în acest domeniu prin tot felul de competiții online, BCR încearcă o abordare mai directă prin a sa campanie „Școala de bani pe roți”, realizată cu sprijinul Fundației Vodafone România.
Campania se derulează în jurul unui program itinerant care a început săptămâna aceasta în București, unde se va afla mai întâi în Piața Universității (22-25 iunie), iar mai apoi în parcarea Teatrului Național (26 iunie-5 iulie). Începând cu 10 iulie, camionul BCR se va afla în Constanța.
Programul de educație financiară presupune participarea copiilor între 7 și 14 ani la diverse ateliere menite să îi învețe, pe scurt, cât de greu se câștigă și cât de ușor se cheltuie banii în lipsa unor noțiuni de bază care să îi ghideze.
„Școala de bani pe roți a fost concepută pentru a-i ajuta pe cei mici să se bucure de o experiență completă, în timpul căreia vor înțelege mai ușor concepte și noțiuni financiare, prin joc, fără să fie nevoiți să asculte definiții sau formule,” spune președintele BCR, Sergiu Manea.
Citește toate articolele despre
Employer brandingArticol scris de:
Distribuie
Ce-am citit merită:
Comentarii
0 comentarii
Accesează-ți contul și adaugă comentariul tău
Employer branding
Abonează-te la Newsletter
Citește articolele de interes din partea contributorilor Undelucram.ro