Distribuie
Ce caută angajatorii când îți verifică contul de Facebook
Din ce în ce mai mulți angajatori încep să verifice informațiile pe care candidații le oferă pe platformele de socializare, fie că este vorba de contul de pe Facebook, cel de pe Twitter, Google Plus sau Pinterest.
De cele mai multe ori, cei care verifică informaţiile postate de angajaţi, cu consimţământul acestora, se uită la anumite lucruri care ar putea să îi edifice în legătură cu ce a spus sau cum s-a prezentat candidatul în timpul interviului.
Portalul CareerBuilder a realizat un studiu pentru a face ceva lumină în acest subiect, ajungând la concluzia că în total în anul 2016 60% dintre angajatorii au căutat pe rețelele sociale informații despre candidați, nu numai în postările pe care ei le-au făcut, ci și în cele ale prietenilor lor.
Informațiile cele mai căutate de către reprezentanții companiilor pe internet au fost următoarele:
- 61% au căutat informații care să ateste pregătirea profesională pentru slujba dorită
- 50% au căutat să vadă dacă un candidat are și un profil profesional pe rețelele sociale, nu numai unul personal
- 37% au căutat în postările altor persoane, de regulă prieteni, informații despre candidat
- 24% au căutat orice motiv, cât de mic, pentru a nu angaja pe cineva.
Opinia ta conteaza! Adaugă o contribuție și ajută-i pe cei ce își caută un loc de muncă
Articol scris de:
Distribuie
Ce-am citit merită:
Comentarii
0 comentarii
Accesează-ți contul și adaugă comentariul tău
Creare profil candidat
Abonează-te la Newsletter
Citește articolele de interes din partea contributorilor Undelucram.ro