Distribuie
Doar jumătate dintre companii se consideră inteligente digital
Capacitatea unei companii de a folosi la maximum oportunitățile oferite de tehnologiile moderne (existente sau emergente), sau de inteligența digitală, se regăseste doar la unul din doi angajatori.
La aceasta concluzie au ajuns analiștii PricewaterhouseCoopers (PwC) în al lor raport anual Digital IQ. Pentru anul 2017, au fost analizate răspunsurile managerilor din 2.200 de companii, iar rezultate arată o scădere a încrederii în capacitățile digitale ale acestora.
Doar 52% dintre participanții la studiu sunt de părere că au o companie inteligentă digital. Procentul reprezintă o scădere a acestei percepții față de anii trecuți, când aproape 70% dintre respondenți aveau aceasta părere.
Scăderea este pusă pe seama emergenței unor tehnologii noi, încă insuficient cunoscute, cum ar fi internetul lucrurilor, inteligența artificială sau roboții. Lipsa înțelegerii acestor tehnologii se traduce în lipsa investițiilor în ele. Doar 18% din banii destinați dezvoltarii tehnologice a unei firme merg către cele trei inovații, aproape la fel de mult cât se investea în anul 2007.
Cei care se gândesc să se dezvolte odată cu tehnologiile emergente o vor face în special pentru că se așteaptă la creșteri ale veniturilor (57% dintre repondenti). 10% speră că prin aceste tehnologii să îmbunătățească relațiile cu clienții și doar 2% le vor folosi pentru a-și îmbunătăți produsele.
Citește toate articolele despre
Employer brandingArticol scris de:
Distribuie
Ce-am citit merită:
Comentarii
0 comentarii
Accesează-ți contul și adaugă comentariul tău
Employer branding
Abonează-te la Newsletter
Citește articolele de interes din partea contributorilor Undelucram.ro