Distribuie
Este oficial: 4-5 octombrie, HR Summit Iași!
Misiunea omului de HR la momentul actual – de la recrutare, retenție, motivare sau evaluare – este să facă față provocărilor de zi cu zi pe care piața i le impune. Cum identificăm corect principalele surse de motivație pentru angajați? Cum creștem oameni care să ocupe poziții de management? Cum recrutăm angajații potriviți și mai ales, cum îi reținem în organizații pe o perioadă îndelungată? Pentru astfel de situații, HR-ii apelează la toate instrumentele și abilitățile care îi transformă în supereroi: Mediatorul Jedi, Neînfricata mereu în căutare de soluții inovative sau Wonder Woman cu argumentele potrivite ale unui partener de business.
O nouă ediție HR Summit: super eroii ajung la Iași
HR Summit, denumită generic The SuperHeRoes Conference, reunește de mai bine de 5 ani Manageri și Directori de resurse umane din zona Moldovei, aducând în fața comunității de HR subiecte de actualitate și know how național și internațional.
Din 2013 și până în prezent, speakerii prezenți la HR Summit au abordat o paletă largă de tematici, cu aplicabilitate practică în departamentele de resurse umane. Pe scena HR Summit au urcat reprezentanți ai companiilor Lyst, Altex, eMag, Flanco, Ernst& Young, L’Oreal, Oracle, Rols Royce, Noerr, IMB.
Următoarea ediție HR Summit are loc în perioda 4-5 octombrie, la Iași, în incinta Palas Congress Hall și reunește peste 150 de specialiști și furnizori din domeniul resurselor umane și management, oferind acestora adevărate experiențe de business în mijlocul unei comunități puternice.
The Management of HR Department - Noutatea acestei ediții
40% din directorii de companii din România susțin că managementul practicat în România este inferior celui din Uniunea Europeană. În același timp, peste 50% dintre respondenții unei cercetări realizată de Life Meets Work, susțin că au manageri toxici, iar 24 % susțin că liderii care manifestă un grad mare de stres sunt irelevanți atât la nivel de job performance cât și la nivel de organizație.
„Într-un mediu de business în care noile generații, de la junior la senior, sesizează carențe la nivel de management, este mai mult decât necesar să conștientizăm și acționăm pentru ca principiile de management să fie adaptate nevoilor actuale. Structura evenimentului este așadar îmbunătățită cu o secțiune nouă de workshop-uri, dedicată exclusiv managerilor și directorilor de resurse umane. Secțiunea are ca scop crearea unui hub de business pentru top și middle management. Să împărtășești din bunele practici, să cauți soluții la situații problematice și să conștientizezi că doar prin educare și implicare activă contribui la un mediu de business sănătos.”, declară Iulia Pascal, PR Manager, Libero Events.
Modalitatea de înregistrare
Biletele de acces la eveniment, care includ participarea la workshop-uri, conferință, dezbateri și networking sunt disponibile începâd de astăzi, pe site-ul oficial al evenimentului www.iasi.hrsummit.ro. Detalii suplimentare la adresa de e-mail bianca@liberoevents.ro sau 0364 110 371.
Despre HR Summit – The SuperHeRoes Conference si Libero Events
HR Summit – The SuperHeRoes Conference este organizată de Libero Events, agenția de evenimente, B2B si B2C, sub semnătura careia au loc conferințe si workshop-uri: The Woman The Leadership Conference, TeCOMM eCommerce Conference&Expo, ArchiTECHture Conference&Expo, Software Architecture Day, Java Day, HR Breakfast, Ecommornings, Been there.NET, Fiscalitate 24.7, Târgul de Turism Touristica.
Suntem arhitecții de evenimente B2B, B2C și PR si credem în conexiunile dintre oameni. Facilităm accesul la o industrie puternică, livrăm conținut de talie internațională și organizăm evenimente memorabile. Suntem o echipă tânără, atentă la detalii și ne ții minte zămbetul prietenos de la o ediție la alta! Tocmai de aceea clienții noștri devin parteneri, iar partenerii ne devin prieteni.
Citește toate articolele despre
EvenimenteArticol scris de:
Distribuie
Ce-am citit merită:
Comentarii
0 comentarii
Accesează-ți contul și adaugă comentariul tău
Evenimente
Abonează-te la Newsletter
Citește articolele de interes din partea contributorilor Undelucram.ro