Distribuie
Kaufland România: despre beneficii și oportunități de carieră
După cum știi ne place să avem o privire de ansamblu asupra pieței forței de muncă din România. Să înțelegem provocările și oportunitățile care îi așteaptă pe angajați și să îți oferim periodic o radiografie lucidă asupra climatului de muncă din țară pentru un plus de transparență. Și pentru că este importantă pentru noi misiunea de a aduce echilibru în relația angajat-angajator, astăzi îți prezentăm un exemplu de companie „așa da” în ceea ce privește relația cu angajații săi: Kaufland.
Kaufland este „Angajator de Top” de opt ani în România și pentru a cincea oară în Europa, certificare acordată de către Top Employers Institute din Olanda. Acest rezultat dovedește dedicarea companiei pentru o cultură organizațională ce are la bază diversitatea, transparența și colaborarea, dar și preocuparea pentru inițiative de Employer Branding care să asigure bunăstarea angajaților, un mediu de lucru pozitiv și oportunități de dezvoltare constante.
„Toate activitățile și inițiativele pe care # TeamKaufland le desfășoară pun bazele succesului companiei noastre. Iar obținerea titlului de Top Employer pentru al optulea an consecutiv în România nu poate decât să ne bucure și să ne inspire în continuarea demersurilor noastre de a crea un mediu de lucru pozitiv și transparent, în care fiecare angajat să se simtă apreciat, indiferent de poziție sau departament” – Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România și Moldova.
Beneficiile Kaufland care fac diferența când vine vorba de bunăstarea angajaților
Kaufland are mereu brațele deschise pentru a întâmpina cu locuri de muncă potrivite noi colegi în echipă, fie că aceștia se află la început de drum și vor să facă primii pași pe scara carierei lor, fie că se află în căutarea unei noi provocări profesionale. Dincolo de salariile transparente, angajații din # TeamKaufland se bucură de o serie vastă de beneficii extrasalariale: de la reducerile la parteneri externi și bonusuri pentru aniversările de muncă, până la beneficiile care promovează sănătatea și activitățile de sport.
Mai mult, echilibrul între job și viața personală este deosebit de important. Angajații se bucură de timp de lucru flexibil, astfel încât viața lor de familie și timpul liber să nu aibă de suferit. Kaufland oferă zile libere suplimentare pentru concediul de odihnă și evenimentele importante din viața angajaților, precum și oportunitatea unui concediu sabatic, în funcție de vechimea în companie.
Află mai multe despre beneficiile pe care Kaufland le oferă aici.
Locul ideal chiar și pentru tinerii aflați la început de drum
Abilitățile de lucru și inteligența noilor generații nu trec neobservate. Kaufland are o atenție deosebită când vine vorba de locuri de muncă pentru studenți. Tocmai de aceea, Kaufland îi invită pe tinerii talentați care vor să își înceapă cariera cu dreptul să descopere seria de programe prin care se pot dezvolta armonios pe plan profesional.
Pentru tinerii care vor să transforme vacanța de vară într-o experiență de învățare interactivă, programul Kaufland Internship Experience este ideal. Cei care vor să devină profesioniști într-unul dintre departamentele companiei sunt așteptați să se înscrie în Kaufland Trainee Program sau Kaufland Talent Program.
Totodată, elevii care au împlinit 16 ani pot să se angajeze part-time în cadrul magazinelor Kaufland din toată țara pentru a-și asigura un venit suplimentar și să capete experiență de muncă și competențe care să-i ajute în viața de adult.
La Kaufland, fiecare își poate găsi locul în echipă
Fiecare persoană are ceva special. Toate abilitățile sunt apreciate, iar fiecare rol din cadrul companiei este cu adevărat important. Unul dintre obiectivele companiei este să continue să ofere locuri de muncă cât mai accesibile pentru persoanele cu dizabilități, în care acestea să se simtă integrate și apreciate.
Pentru a atinge acest obiectiv, în anul 2019 Kaufland a lansat programul A.C.C.E.S. - Angajarea de candidați cu cerințe și evoluții speciale. În prezent, sunt peste 450 de colegi cu dizabilități în companie, fiecare dintre ei fiind o parte esențială în echipele în cadrul cărora activează. Programul ACCES se derulează anual, fiind un pilon de bază în misiunea Kaufland de a oferi un mediu de lucru incluziv pentru angajații săi. Descoperă mai multe despre programul ACCES aici.
Echipa Kaufland continuă să crească
Compania este într-un continuu proces de dezvoltare. În prezent, există în Kaufland joburi disponibile în mai multe departamente, cum ar fi: Manipulant Marfă în depozitele logistice din Ploiești și Turda, dar și Lucrător Comercial, Îngrijitor Clădiri, Șef Raion, Adjunct Manager Magazin și Manager Magazin în magazinele din țară. De asemenea, profesioniștii care dețin competențe în domenii precum Imobiliare, Achiziții, Marketing etc, pot identifica roluri care să li se potrivească în departamentele sediului central.
Toți cei care își doresc locuri de muncă în Kaufland au mai multe modalități prin care pot aplica: online, pe cariere.kaufland.ro, telefonic la 021 91 32 sau se pot adresa direct colegilor de la biroul de informații din oricare magazin Kaufland din România.
Citește toate articolele despre
Piața muncii Planificare carieră Despre meserii Găsește-ți job Oportunități joburi Interviuri UndelucramDistribuie
Ce-am citit merită:
Comentarii
0 comentarii
Accesează-ți contul și adaugă comentariul tău
Piața muncii
Abonează-te la Newsletter
Citește articolele de interes din partea contributorilor Undelucram.ro