Distribuie
McDonald's extinde programul de angajări prin Snapchat
După ce la jumătatea lunii aprilie McDonald's a testat un program de recrutare prin intermediul rețelei Snapchat în Australia, compania a anunțat la finalul acestei săptămâni că va duce această ideea și în Statele Unite.
Potrivit portalului HR Dive, McDonald's are pentru această vară nevoie de încă 250.000 de de noi angajați la nivelul întregii țări. Ca de obicei, majoritatea celor care vor lucra pentru lanțul de fast-food vor fi tineri iar prin Snapchat compania speră să atragă noi talente de partea sa.
Ca și în cazul testului din Australia, videoclipul Snapchat, care va ține loc de CV, va trebui să îl înfățișeze pe aplicant îmbrăcat într-o uniformă McDonald's. Acest lucru se poate face asta fără a îmbraca fizic hainele, ci doar folosind un filtru special al aplicației.
Videoclipul de 10 secunde va constitui doar un prim pas în procesul de selecție. Dacă un candidat este declarat admis, vor urma apoi procedurile standard de intervievare și angajare.
În prezent, Snapchat are în jur de 158 de milioane de utilizatori, cei mai mulți dintre ei aflându-se în grupele de vârstă 18 -24 de ani, adică exact publicul țintă al recrutorilor companiei.
Opinia ta conteaza! Adaugă o contribuție și ajută-i pe cei ce își caută un loc de muncă
Articol scris de:
Distribuie
Ce-am citit merită:
Comentarii
0 comentarii
Accesează-ți contul și adaugă comentariul tău
Găsește-ți job
Abonează-te la Newsletter
Citește articolele de interes din partea contributorilor Undelucram.ro