Distribuie
Peste 10 000 de vizitatori la cel mai mare targ de joburi - Angajatori de TOP Bucuresti
Weekend-ul trecut, pe 20-21 octombrie la Sala Palatului, a avut loc Angajatori de TOP Bucuresti. 100 de companii, 5000 de oportunitati de cariera si peste 300 de manageri si specialisti în recrutare au fost prezenti pe parcursul celor 2 zile si le-au împartasit participantilor din experienta lor în cadrul celor 35 de workshop-uri si conferinte.
Peste 10 000 de vizitatori au fost prezenti la editia cu numarul 23 Angajatori de TOP Bucuresti si peste 1300 de persoane au participat la cele 35 de workshop-uri si conferinte. CV-urile celor care au fost prezenti la Sala Palatului vor fi analizate de specialistii în recrutare, iar daca se potrivesc cu cerintele joburilor vor fi chemati la un prim interviul.
„Cu ajutorul HIPO ne-am pregatit pentru un proces de recrutare masiva, pentru cel de-al doilea magazin IKEA, care se va deschide în zona Pallady în Bucuresti la sfarsitul anului 2018. Am atras candidati valorosi în Sales, Customer Relation, Customer Support Centre, Interior Design, cu ajutorul carora vom crea echipe extraordinare prin intermediul carora IKEA se va dezvolta în viitor!” - Ilie Claudia, HR Business Partner IKEA Romania.
„În acest moment recrutam în mod activ pentru Customer Support cu limba engleza. Suntem încantati de calitatea aplicantilor de anul acesta si cred ca vom reusi sa acoperim o mare parte din pozitiile deschise. Am gasit candidati si pentru celelalte pozitii pe care le avem libere si abia asteptam sa îi cunoastem mai bine la interviu!”- Aurora Andrei, Specialist HR PLAYTIKA.
„Speram ca în urma participarii la Angajatori de TOP Bucuresti sa reusim sa gasim candidati potriviti pentru mai multe arii din compania noastra, precum Software Development, Infrastructura sau Service Delivery. Pozitiile cu care suntem prezenti aici sunt atat entry level, cat si potrivite unor persoane mai experimentate, astfel încat sa putem veni în ajutorul oricarui pasionat de domeniul IT” - Bardas Sînziana, Recruiter Stefanini.
„A fost o editie reusita, în care am strans un numar peste asteptari de candidaturi. Speram sa se dovedeasca persoanele potrivite pentru echipa noastra. A fost o surpriza placuta sa vina la stand un fost angajat al Allianz din Germania care îsi dorea sa continue experienta în cadrul grupului” - Neagu Teodora, Communication Manager Allianz Technology.
La capitolul joburi, editia aceasta Angajatori de TOP Bucuresti le-a oferit candidatilor posibilitatea sa aplice la o diversitate de oportunitati de cariera. Practic, indiferent de specializare si experienta, în cadrul evenimentului candidatii au avut posibilitatea sa aplice la cel putin un job. 17% dintre joburi au fost adresate candidatilor cu peste 3 ani experienta, 24% persoanelor cu 1-3 ani experienta, 55% joburi pentru candidatii entry-level, iar 5% pozitii în cadrul programelor de internship. Oportunitatile de cariera deschise de companii au acoperit departamente diverse de la: Contabilitate – Finante, Achizitii-Logistica-Aprovizionare, Juridic, Marketing, PR, IT, Telecomunicatii, Controlul calitatii, Design, Inginerie, pana la Resurse umane si Vanzari.
„Merita sa vii la un targ de joburi pentru ca te întalnesti fata în fata cu angajatorul, ai ocazia sa vezi ce anume ti se potriveste si la ce capitole trebuie sa mai lucrezi. Consider ca este o oportunitate pe care nu trebuie sa o ratezi” - Cristina, participant Angajatori de TOP, toamna 2017.
„Am venit la Angajatori de TOP pentru a-mi cauta un nou loc de munca si pentru a castiga experienta. Pentru a întelege ce vor angajatorii de la un potential angajat, astfel încat sa obtin mai usor jobul dorit. Evenimentul este o experienta care nu ar trebui ratata si într-adevar sunt multi angajatori” - Andrei, participant Angajatori de TOP, toamna 2017.
Dupa editia din Bucuresti, evenimentul Angajatori de TOP continua cu o editie virtuala, în perioada 30 octombrie – 12 noiembrie. Participarea la Angajatori de TOP Virtual este gratuita si se desfasoara pe platforma online. Participantii trebuie sa îsi creeze un cont si un CV pe site-ul www.hipo.ro, iar ulterior pot interactiona cu noua platforma a evenimentului, se vor putea bucura de tururile virtuale prin intermediul carora vor putea vizita sediile companiilor cu ajutorul realitatii virtuale, pot vizualiza joburile disponibile si cerintele solicitate de angajatori, respectiv pot aplica la joburi si se pot înscrie la seminarii online (webinarii).
O parte dintre angajatorii de TOP care au confirmat prezenta la editia Virtuala sunt: Vivre, Kaufland Romania, Allianz Technology, Nokia, GfK Romania, UPC Romania, BCR, Continental Automotive Romania, Carrefour Romania, KIKA Mobilier, Grup Renault Romania, Michelin Romania, Raiffeisen Bank, Accenture, IKEA, Penny Market, Genpact, HP, JTI Romania, McDonald's in Romania, Microsoft, NN Asigurari de Viata, Societe Generale European Business Services, Dell Technology, Wipro's Automotive Center of Excellence, British American Tobacco, Lidl Romania etc
Mai multe detalii despre evenimentele Angajatori de TOP din aceasta toamna sunt disponibile pe www.hipo.ro
Despre Catalyst Solutions
Catalyst Solutions este o companie romaneasca de consultanta în resurse umane, specializata în solutii de recrutare si employer branding. În cei 11 ani de experienta, Catalyst a devenit cunoscuta pentru unele dintre cele mai mari proiecte si evenimente din domeniu, precum :
- www.hipo.ro, singurul portal de cariera dedicat exclusiv candidatilor cu studii superioare ;
- Angajatori de TOP, cel mai mare targ de cariera din Romania, care are loc de doua ori pe an, în Bucuresti si Timisoara ;
- DevTalks, eveniment care reuneste 1.000 de profesionisti IT pasionati de web, online, cloud computin si big data ;
- Top Talents Romania, program care identifica si premiaza cei mai valorosi 300 de tineri romani.
- Studiul Cei mai doriti angajatori, cel mai cuprinzator instrument de pe piata care masoara gradul de atractivitate al brand-urilor de angajatori, precum si asteptarile pe care tinerii le au de la acestia.
Citește toate articolele despre
EvenimenteArticol scris de:
Distribuie
Ce-am citit merită:
Comentarii
0 comentarii
Accesează-ți contul și adaugă comentariul tău
Evenimente
Abonează-te la Newsletter
Citește articolele de interes din partea contributorilor Undelucram.ro