Distribuie
Problemele financiare personale afectează productivitatea angajaților
Deși majoritatea angajaților care au răspuns studiului efectuat de Center for Financial Services Innovation au salarii satisfăcătoare, dezordinea financiară care domnește în viața personală este motiv de griji constante privitoare la viitor.
Nu mai puțin de 85% dintre americanii participanți la studiu au declarat ca situația financiară precară este motiv de îngrijorare, iar pentru o treime dintre aceștia poverile de această natură sunt suficient de grele pentru a provoca o scădere a productivității.
În cazurile extreme, aceasta situație poate degenera pana la a provoca o creștere a absenteismului, rezultat al încercărilor angajaților de a face rost de bani din alte surse. Angajații aflați in astfel de situații sunt de 2 ori mai predispuși sa își ia, de exemplu, concediu medical chiar daca nu sunt bolnavi,
O alta consecință a acestui fenomen o reprezintă tendința unora dintre angajați ca, odată ajunși la vârsta pensionării, sa continue lucrul pentru a mai câștiga bani în plus. Potrivit studiului Humana Wellness Trends, situația financiara este unul dintre principalii factori de stres pentru angajați.
Cei care au efectuat studiul recomanda o mai mare implicare a angajatorului in educația financiară a angajaților proprii, inclusiv prin oferirea de mijloace de economisire sau împrumut.
Articol scris de:
Distribuie
Ce-am citit merită:
Comentarii
0 comentarii
Accesează-ți contul și adaugă comentariul tău
Misiune
Abonează-te la Newsletter
Citește articolele de interes din partea contributorilor Undelucram.ro