Distribuie
Review-urile despre companii, esențiale pentru candidați
Un studiu realizat de platforma de recrutare online CareerArc vine să întărească ceea ce majoritatea companiilor bănuiau deja: candidații pentru un post își fac temeinic temele înainte de a se prezenta la interviu.
Intitulat „The Future of Recruiting”, studiul a avut în vedere răspunsurile a 616 angajatori și a 438 de candidați, iar rezultatele arată că Internetul constituie, din ce în ce mai mult, o sursă de documentare foarte utilă celor care se află în căutarea unui loc de muncă.
61% dintre cei intervievați au declarat că se documentează în primul rând de pe site-ul oficial al companiei la care aplică, în creștere cu 17% față de numărul înregistrat în 2015. Procentul este însă înșelător, pentru că procesul de decizie al candidatului pare să ia seama mai degrabă de cu totul altceva.
Conform studiului, se constată o creștere a gradului de încredere a aplicanților în review-uri făcute de actuali angajați ai companiilor respective, postate pe site-uri specializate.
O treime din cei chestionați au declarat că au postat review-uri negative după o primă întâlnire cu angajatorul. Ca urmare a acestor opinii, 55% dintre cei care altfel ar fi aplicat pentru un post la respectiva companie au renunțat să o mai facă.
Concluzia studiului este că din ce în ce mai mulți candidați vor asculta mai degrabă de părerile actualilor angajați decât de cele oficiale ale companiilor la care ar dori să lucreze. Un trend care începe să se facă simțit și la noi.
Articol scris de:
Distribuie
Ce-am citit merită:
Comentarii
0 comentarii
Accesează-ți contul și adaugă comentariul tău
Evaluează compania
Abonează-te la Newsletter
Citește articolele de interes din partea contributorilor Undelucram.ro