Distribuie
Siguranța jobului, principala preocupare a românilor
Românii continuă să pună în centrul preocupărilor lor siguranța locurilor de muncă, sănătatea și plătirea datoriilor, având o orientare diferită comparativ cu cea a consumatorului european, care pune în prim plan terorismul și starea economiei, pe lângă securitatea joburilor.
În România, conform celui mai recent studiu Nielsen Global Consumer Confidence Report Q4 2015, nivelul încrederii consumatorului a scăzut cu 5 puncte, ajungând la un index de 79 în T4 2015. Incendiul de la Clubul Colectiv, ce a fost urmat de demonstrațiile din țară precum și de schimbarea Guvernului sunt cauzele cele mai probabile ale scăderii. Conform studiului, acest lucru poate fi văzut și în felul în care consumatorii români își folosesc banii care rămân după acoperirea cheltuielilor lunare: 'divertismentul în afara casei' a atins cel mai mic nivel din 2015. Totuși, nivelul încrederii consumatorului este cel mai ridicat înregistrat la sfârșit de an pentru Romania din 2010, de când se măsoară acest indicator în fiecare trimestru.
Temerile privind terorismul au ajuns la noi maxime în T4 2015 în America de Nord (27%) și Europa (22%) și au devenit o preocupare mai mare decât economia în ambele regiuni. În Statele Unite ale Americii, 29% dintre respondenții online au declarat că terorismul este principala și a doua cea mai importantă temere, cu o creștere de 15% față de T3 2015. În Europa, motivele de îngrijorare au fost de asemenea ridicate și au crescut semnificativ din T3 în T4, în Israel (43%, +24%), Regatul Unit (32%, +11%) și Olanda (26%, +8%).
Întreg articolul poate fi citit accesând sursa.
Citește toate articolele despre
EchilibruArticol scris de:
Distribuie
Ce-am citit merită:
Comentarii
0 comentarii
Accesează-ți contul și adaugă comentariul tău
Echilibru
Abonează-te la Newsletter
Citește articolele de interes din partea contributorilor Undelucram.ro