Agent Servicii Clienti
Mairon
Cum a decurs interviul?
Al doilea interviu a fost cu șeful de departament RH și alte persoane din cadrul departamentelor unde era nevoie de personal. Inițial mi s_a spus că al doilea interviu va fi cu șeful de la RH. Când am ajuns am făcut cunoștință cu șeful de la RH, după care am fost invitată într-un birou unde mai erau alte 3 persoane. Mi s-au pus mai multe întrebări despre parcursul profesional și activitățile propriu zise aferente locurilor de muncă anterioare.
Nu știu ce relevanță are faptul că dai in scris dacă cunoști sau nu pe cineva din cadrul firmei.
După care a venit și întrebarea de ce cred eu că ar trebui să mă angajeze pe mine.....wtf....o întrebare ciudată.....adică daca parcursul meu profesional îți poate fi de folos în cadrul firmei, mă angajezi. Dacă nu, nu. N-am eu de unde să știu dacă ceilalti aplicanți sunt sau nu mai calificați decât mine. Asta trebuie să fie aprecierea angajatorului.
Plus că într-un birou în care tu ești de o parte a mesei și de cealaltă parte sunt 4 inși, te cam simți că la interogatoriu, ca la inchiziție. Al doilea interviu a durat cam in jur de 1h.
Nu mi-a plăcut faptul că deși ajunsesem la al 2-lea interviu, nu mi s-a comunicat partea salarială. Asta urma să o aflu în etapa următoare.
Plus că rămăsese să mă contacteze dacă am fost selectată pentru următorul pas. Însă nu am primit un răspuns decât după ce am sunat eu și am întrebat dacă au finalizat procesul de recrutare. Telefonic mi s-a zis că nu s-a finalizat procesul, dar în 2h am primit un SMS de informare că nu corespund profilului căutat de dânșii.
Intrebări și teste la interviu
Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile
Agent Servicii Clienți - retenție
Smartree Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Agent servicii clienti franceza
Webhelp Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Agent servicii
Teleperformance Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Agent Servicii Clienti
FSP Global
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Agent Servicii Clienti
Ascensos
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Agent Servicii Clienti
CGS Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Agent Servicii Clienti
Premier Pro Management
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Agent servicii
Genpact Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Agent servicii clienti franceza
Teleperformance Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău