Agent telesales/ Account manager
CGS Romania
Bucuresti
Agent telesales/ Account manager
1 zi
Ușor
Experiență negativă
Am acceptat oferta
Răspuns primit
Cum a decurs interviul?
A fost superficial
Intrebări și teste la interviu
Ce fac, de exemplu, dacă mi se termina programul și eu încă sunt cu un client pe apel. Cum trebuie sa procedez? Răspunsul corect pe care mi l- a oferit persoana ce-mi lua interviul a fost : ramai cu clientul pe apel pana ce își termina toate doleanțele. Și apoi acele minute extra se aduna la un moment dat, și poți sa îți iei o zi libera :)).
Dar când am avut o clienta dusa cu pluta, care m-a ținut pe apel mai mult de 3 ore și mi-am pierdut pauza de Lunch (1ora) , nu mi-au dat voie sa întru ulterior în pauza sa ma relaxez.
Dar când am avut o clienta dusa cu pluta, care m-a ținut pe apel mai mult de 3 ore și mi-am pierdut pauza de Lunch (1ora) , nu mi-au dat voie sa întru ulterior în pauza sa ma relaxez.
Experiență negativă
Am acceptat oferta
Răspuns primit
Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile
Agent telesales/ Account manager
Toro Telemarketing
Bucuresti
Agent telesales/ Account manager
1 zi
Foarte ușor
Experiență negativă
Am acceptat oferta
Răspuns primit
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Experiență negativă
Am acceptat oferta
Răspuns primit