Agent telesales/ Account manager

CGS Romania

Bucuresti
Agent telesales/ Account manager
1 zi
Ușor
Experiență negativă Experience negative
Am acceptat oferta Offer accepted
Răspuns primit Feedback received

Cum a decurs interviul?

A fost superficial

Intrebări și teste la interviu

Ce fac, de exemplu, dacă mi se termina programul și eu încă sunt cu un client pe apel. Cum trebuie sa procedez? Răspunsul corect pe care mi l- a oferit persoana ce-mi lua interviul a fost : ramai cu clientul pe apel pana ce își termina toate doleanțele. Și apoi acele minute extra se aduna la un moment dat, și poți sa îți iei o zi libera :)).
Dar când am avut o clienta dusa cu pluta, care m-a ținut pe apel mai mult de 3 ore și mi-am pierdut pauza de Lunch (1ora) , nu mi-au dat voie sa întru ulterior în pauza sa ma relaxez.
Experience negative Experiență negativă
Offer accepted Am acceptat oferta
Feedback received Răspuns primit
Locked Search Contributions

Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile

Toro Telemarketing

Agent telesales/ Account manager

Toro Telemarketing

Bucuresti
Agent telesales/ Account manager
1 zi
Foarte ușor
Experiență negativă Experience negative
Am acceptat oferta Offer accepted
Răspuns primit Feedback received
Locked

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău

Experience negative Experiență negativă
Offer accepted Am acceptat oferta
Feedback received Răspuns primit