Coordinator Customer Experience
Grupul ENGIE
Bucuresti
Coordinator Customer Experience
1 zi
Mediu
Experiență negativă
Nici o ofertă primită
Răspuns primit
Cum a decurs interviul?
După așteptarea în recepție, am intrat printre angajații care lucrau, intr-o încăpere neaerisita, în care am povestit ce am făcut până în acel moment și ce atuuri as avea pentru poziție. Ce mi s-a părut amuzant a fost ca mi se prezentaze o poziție fără people management, ca în ultimele 5 minute sa aflu ca de fapt implica o echipa de coordonat (mult mai ofertant). Un alt minus a fost coordonarea timpului și ne prezentarea din partea managerului a echipei, proiecte strategice etc, în acele câteva minute acordate pe fuga pentru întrebări. De alte lucruri pentru care as fi putut fi atras de ceea ce reprezinta Engie nici gând, fetele de la HR fiind ca și absente în camera.
Iar răspunsul, deși negativ a venit sec de pe o adresa de e-mail generica, scris cu doua fonturi distincte :).
Iar răspunsul, deși negativ a venit sec de pe o adresa de e-mail generica, scris cu doua fonturi distincte :).
Intrebări și teste la interviu
Un studiu de caz care trebuia pus în max 5 slide-uri in limba engleza în care sa reiasă strategia pe care ar trebui sa o aibă o societate sa crească Experienta clienților, în baza unui cadru dat.
Deși transmis cu zile înainte de interviu, managerul nu luase act de material.
Deși transmis cu zile înainte de interviu, managerul nu luase act de material.
Experiență negativă
Nici o ofertă primită
Răspuns primit