Customer Care and Retention Specialist
Cargus
Bucuresti
Customer Care and Retention Specialist
1 zi
Foarte ușor
Experiență pozitivă
Am acceptat oferta
Răspuns primit
Cum a decurs interviul?
am fost sunata de hr pt a stabili interviul online. Acolo am fost alaturi de aceeasi persoan Hr si supervisorul echipei din care urma sa fac parte. Intrebarile ok despre mine, de ce doresc sa lucrez acolo si ce vreau de la cariera mea, intrebari despre personalitatea mea, am simtit un vibe ok de la ambele persoane si per total atmosfera a fost foarte buna
Intrebări și teste la interviu
nu am avut teste, intrebarile au fost legate de personalitatea mea, asteptarile mele profesionale
Experiență pozitivă
Am acceptat oferta
Răspuns primit
Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile
Customer Care and Retention Specialist
Nobel
Bucuresti
Customer Care and Retention Specialist
7 zile
Mediu
Experiență pozitivă
Am refuzat oferta
Răspuns primit
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Experiență pozitivă
Am refuzat oferta
Răspuns primit