Customer care with Italian
CGS Romania
Bucuresti
Customer care with Italian
2 zile
Ușor
Experiență pozitivă
Am refuzat oferta
Răspuns primit
Cum a decurs interviul?
1- Precalificare telefonica in urma aplicarii online
2- Descrierea postului, implicari, si beneficii
3- Discutie in limba italiana pentru a evalua nivelul de stapanire
4- Convocare la sediu pentru un test scris in limba italiana si pe urma o convorbire generala despre cum este organizata compania, sporuri de performanta, ...
5- Inmanarea propunerii de anagajare pe durata nedeterminata
2- Descrierea postului, implicari, si beneficii
3- Discutie in limba italiana pentru a evalua nivelul de stapanire
4- Convocare la sediu pentru un test scris in limba italiana si pe urma o convorbire generala despre cum este organizata compania, sporuri de performanta, ...
5- Inmanarea propunerii de anagajare pe durata nedeterminata
Intrebări și teste la interviu
1- Test oral la limba italiana (convorbire telefonica si face-to-face cu recruiter-ul)
2- Test scris la limba italiana (exercitii de gramatica, conjugare, ortografie si traducere dupa un scurt text)
2- Test scris la limba italiana (exercitii de gramatica, conjugare, ortografie si traducere dupa un scurt text)
Experiență pozitivă
Am refuzat oferta
Răspuns primit
Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile
Customer care with Italian
CGS Romania
Bucuresti
Customer care with Italian
1 zi
Foarte ușor
Experiență neutră
Am refuzat oferta
Răspuns primit
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Experiență neutră
Am refuzat oferta
Răspuns primit