HR/customer service specialist with German
Goodyear Romania
Cum a decurs interviul?
Interesant a fost ca la interviul face to face am avut si o runda de cunoastere si de intrebari din parte viitorilor colegi de echipa.
Impresia a fost una buna,oamenii profesionali,insa s-au eschivat sa dea detalii despre salariu si beneficii la interviul face to face.
Aproape 2 saptamani de la ultimul interviu, insa niciun feedback pana acum primit.
Intrebări și teste la interviu
Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile
Customer Service Specialist
Banca Transilvania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Customer Service Specialist
ASSA ABLOY Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Customer Service Specialist
Arvato Systems Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Customer Service Specialist
Wallet Hub
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Customer Service Specialist
Teleperformance Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Customer Service Specialist
nVent
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Junior Java Customer Service Specialist
ADP Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Customer Service Specialist
Nefab Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Customer Service Specialist
CGS Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău