Customer Support Agent pt English

Conectys Serv Telecom

Bucuresti
Customer Support Agent pt English
2 zile
Mediu
Experiență neutră Experience neutral
Nici o ofertă primită No offer
Niciun răspuns No feedback received

Cum a decurs interviul?

Am fost contactat in prealabil de catre o domnisoara de la HR din Bucuresti care mi a explicat cat de cat procesul de recrutare -- anume m intai test de Engleza scris; Interviu cu Team leader ; interviu final -- 10 -15 mins cu clientul .
Tocmai am avut azi -- 13 martie -- interviul cu TL ul si a fost prezenta in call si domnisoara respectiva de la HR.
TL ul respectiv era polonez, proiectul e international; nu am aflat numele clientului, dar e vorba de Support smartphoneuri -- pt moment numai e mail uri si chaturi .
Deja nu m tin minte intrebarile -- questions such as *What are your strengths* *What are your weaknesses* *How would you handle difficult customers* *What motivates you*, din nou *How would you handle a Cx that doesnt want to listen and doesnt really want 2 listen? *
Acum incerc sa imi dau seama --
Poate sa creasca salariul ??
Cum e jobul ? sunt targeturile de neatins? T Leaderii sunt intelegatori ? adica te ajuta? Evaluarile sunt realiste si te ajuta sau tot felul de gargara corporatista?
Ce sanse ai sa promovezi si pe ce posturi ????

Intrebări și teste la interviu

Test scris de English
-- Se bazeaza m mult pe *comprehension* -- ce ai inteles din propozitia respectiva ?
De genul *What did the author try to say in this paragraph? *
*Which paragraph do you think states so and so idea*
Experience neutral Experiență neutră
No offer Nici o ofertă primită
No feedback received Niciun răspuns