Customer Support Generalist with German
Oracle Romania
Bucuresti
Customer Support Generalist with German
10 zile
Mediu
Experiență negativă
Nici o ofertă primită
Niciun răspuns
Cum a decurs interviul?
După o primă discuție cu un recruiter, am discutat apoi cu managerul, care mi-a lăsat o impresie destul de neplăcută. Atitudinea arogantă, viziunea prea îngustă (creativitatea și capacitatea de a improviza au fost văzute negativ), iar cursivitatea mea în engleză a fost tradusă ca lipsă de cunoștințe. A urmat apoi interviul face to face, cu acelasi manager și directorul departamentului, din care doar câteva întrebări (care au venit din partea directorului) au fost bine plasate. Dezamăgită am fost și de testarea telefonică în limba germană, nefiind testată de un nativ și la final având impresia că m-a sunat cineva de acolo în glumă. Partea de role-play a fost solicitantă, în ideea că am luat contact cu informații tehnice, pe care nu le știam oricum, motiv pentru care nici nu prea m-am descurcat. La final a urmat încă o testare scrisă, destul de complexă, aș zice. Per total, experiența nu a fost una strălucită, mai ales că cei cu care am avut interviurile au fost destul de distanți și aroganți, nu știu dacă încercau să lase impresia de seriozitate, dar mie personal mi-au lăsat impresia că nu sunt persoanele la care poți apela când întâmpini un caz dificil, ci din contră, vor fi primi care să te sancționeze când o dai în bară.
Intrebări și teste la interviu
Întrebările standard: despre persoană, experiență profesională, motivație, skills.
Experiență negativă
Nici o ofertă primită
Niciun răspuns