Customer Support Specialist with Spanish

Teleperformance Romania

Timisoara
Customer Support Specialist with Spanish
3 zile
Ușor
Experiență neutră Experience neutral
Nici o ofertă primită No offer
Răspuns primit Feedback received

Cum a decurs interviul?

In prima faza am fost contactat de catre o angajata din departamentul de HR, pentru a ma intreba daca sunt interesat de acel post, iar apoi mi.a dat cateva detalii legate de acest post, inclusiv cele salariale.
Am revenit cu un tel in care am spus ca sunt interesat sa merg mai departe, urmand ca mai apoi sa.mi fie trimise cateva teste pe care trebuiau sa le parcurg.

Intrebări și teste la interviu

Din punct de vedere al testelor, asa cum s.a mai precizat, au fost de limba Spaniola si Engleza, gramatica si argumentare, test de cunostinte de PC, si un test de typing.
Dupa 2 zile am fost sunat de catre aceeasi angajata, care mi.a prezentat pe scurt rezultatele testelor si mi.a zis ca daca doresc, ziua urmatoare urma sa am un interviu cu o alta angajata de la HR, cred ca e head.ul.
Ceea ce nu mi.a placut la acel interviu a fost ca desii a fost sustinut pe Microsoft Teams, distinsa doamna nu s.a deranjat pentru a.si pornii camera, cum e si normal atunci cand ai un interviu.
Dupa o discutie de 20 de minute, am fost intrebat daca vreau sa mai sustin un alt interviu cu cineva care face parte din proiectul ptr care am optat cu acest job.
Ziua urmatoare am fost sunat de catre o alta domnisoara, care mi.a "evaluat" cunostintele de limba Spaniola si Engleza.
Am vbt in Spaniola despre ce imi place sa fac in timpul liber, despre unde am invatat limba, si mi.a prezentat in scenariu fictiv despre un client si ce as face eu in situatia data, cum as proceda.
In Engleza am vbt la fel despre ce imi place sa fac in timpul liber.
Durata convorbirii a fost de 10 minute.
Domnisoara vorbea ft repede, si mi.a dat impresia ca era ft "mecanica".
Limba Spaniola o cunostea ft bine, nimic de obiectat.
Ziua urmatoare am primit mail de la head.ul de HR, in care mi.a comunicat ca nu merg mai departe.
Experience neutral Experiență neutră
No offer Nici o ofertă primită
Feedback received Răspuns primit
Locked Search Contributions

Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile

GloriaFood

Customer Support Specialist with Spanish

GloriaFood

Bucuresti
Customer Support Specialist with Spanish
4 zile
Mediu
Experiență negativă Experience negative
Nici o ofertă primită No offer
Răspuns primit Feedback received
Locked

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău

Experience negative Experiență negativă
No offer Nici o ofertă primită
Feedback received Răspuns primit
TELUS Digital Romania

Customer Support Specialist with Spanish

TELUS Digital Romania

Bucuresti
Customer Support Specialist with Spanish
1 zi
Mediu
Experiență pozitivă Experience positive
Nici o ofertă primită No offer
Niciun răspuns No feedback received
Locked

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău

Experience positive Experiență pozitivă
No offer Nici o ofertă primită
No feedback received Niciun răspuns
Teleperformance Romania

Customer Support Specialist with Spanish

Teleperformance Romania

Bucuresti
Customer Support Specialist with Spanish
2 zile
Foarte ușor
Experiență pozitivă Experience positive
Am acceptat oferta Offer accepted
Răspuns primit Feedback received
Locked

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău

Experience positive Experiență pozitivă
Offer accepted Am acceptat oferta
Feedback received Răspuns primit