Customer Support Specialist with Spanish
Teleperformance Romania
Cum a decurs interviul?
Am revenit cu un tel in care am spus ca sunt interesat sa merg mai departe, urmand ca mai apoi sa.mi fie trimise cateva teste pe care trebuiau sa le parcurg.
Intrebări și teste la interviu
Dupa 2 zile am fost sunat de catre aceeasi angajata, care mi.a prezentat pe scurt rezultatele testelor si mi.a zis ca daca doresc, ziua urmatoare urma sa am un interviu cu o alta angajata de la HR, cred ca e head.ul.
Ceea ce nu mi.a placut la acel interviu a fost ca desii a fost sustinut pe Microsoft Teams, distinsa doamna nu s.a deranjat pentru a.si pornii camera, cum e si normal atunci cand ai un interviu.
Dupa o discutie de 20 de minute, am fost intrebat daca vreau sa mai sustin un alt interviu cu cineva care face parte din proiectul ptr care am optat cu acest job.
Ziua urmatoare am fost sunat de catre o alta domnisoara, care mi.a "evaluat" cunostintele de limba Spaniola si Engleza.
Am vbt in Spaniola despre ce imi place sa fac in timpul liber, despre unde am invatat limba, si mi.a prezentat in scenariu fictiv despre un client si ce as face eu in situatia data, cum as proceda.
In Engleza am vbt la fel despre ce imi place sa fac in timpul liber.
Durata convorbirii a fost de 10 minute.
Domnisoara vorbea ft repede, si mi.a dat impresia ca era ft "mecanica".
Limba Spaniola o cunostea ft bine, nimic de obiectat.
Ziua urmatoare am primit mail de la head.ul de HR, in care mi.a comunicat ca nu merg mai departe.
Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile
Customer Support Specialist with Spanish
GloriaFood
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Customer Support Specialist with Spanish
TELUS Digital Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Customer Support Specialist with Spanish
Teleperformance Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău