Customer Support with Spanish & English
TELUS Digital Romania
Remote
Customer Support with Spanish & English
3 zile
Mediu
Experiență pozitivă
Nici o ofertă primită
Niciun răspuns
Cum a decurs interviul?
Primul interviu pe Teams a decurs super, fără probleme. Am pus nivel mediu pentru ca testul dinaintea interviului a durat destul de mult (peste 1 ora 30 min), dar nivelul de dificultate pt cineva fluent in ambele limbi e minim. Întrebări:
Ce știi despre Telus?
Ce știi despre jobul pt care ai aplicat?
Știi ceva despre compania pt care facem outsourcing?
Urmează ultimul interviu in care am înțeles ca o sa fie o parte in engleză și o parte in spaniola. Revin cu detalii!
Ce știi despre Telus?
Ce știi despre jobul pt care ai aplicat?
Știi ceva despre compania pt care facem outsourcing?
Urmează ultimul interviu in care am înțeles ca o sa fie o parte in engleză și o parte in spaniola. Revin cu detalii!
Intrebări și teste la interviu
Test inițial la spaniola de 25 întrebări grila de gramatica in (cred) 20 minute, 2 întrebări cu răspuns tip eseu cu 100 cuvinte fiecare in 30 minute (15 min fiecare întrebare), 6 întrebări cu răspuns video - urmat de aceeași structura la engleză; 20 întrebări grila aptitudini computer in 9 minute, urmat de 2 paragrafe de măsurat viteza scrierii pe computer (primul paragraf in 1 min, al doilea in 2 min 30 sec maxim).
Experiență pozitivă
Nici o ofertă primită
Niciun răspuns