Oracle Retail Senior Technical Support Engineer

Oracle Romania

Bucuresti
Oracle Retail Senior Technical Support Engineer
18 zile
Mediu
Experiență negativă Experience negative
Nici o ofertă primită No offer
Niciun răspuns No feedback received

Cum a decurs interviul?

A existat un interviu telefonic in data de 12 Septembrie ,nu am mai primit niciun semn dupa acesta.
Am aplicat ulterior pentru rolul : Oracle Retail Apps Support Engineer ,am avut interviu telefonic in data de 29 Octombrie, pentru acest rol ,am asteptat sa primesc raspunsul doamnei dar intr-un final tot eu am ajuns sa ii scriu un e mail .
Apreciez totusi ca mi-a raspuns la e-mail,ulterior m-a sunat sa imi comunice ca urmeaza un interviu face-to-face cu 2 domni in cladirea Sky Tower dar pentru acest rol : Oracle Retail Senior Technical Support Engineer , care conform doamnei de la resurse umane, era vorba despre acelasi rol doar descrierea era diferita.
Dupa respectivul interviu mi s-a comunicat ca voi primi un raspuns de la dna.cu care am facut schimb de e-mailuri (nu este relevant numele) ,din pacate ,raspunsul s-a ratacit....
Doresc sa precizez ca interviul face-to-face a fost in data de 15 Noiembrie 2018, azi suntem in 20 Decembrie 2018.
Nu m-a afectat foarte tare, stiam ca sunt foarte mari pretentiile insa tot m-am prezentat la interviu, cu toate acestea nu mi se pare corect fata de candidat ,acesta merita un raspuns , indiferent ca este unul negativ sau pozitiv ,mai bine primeste un raspuns decat deloc ,firma pare neserioasa procedand in acest mod.Pacat.

Intrebări și teste la interviu

O conversatie in care au aplicat diferite scenarii pe partea de Supply Chain ,pentru a vedea angajatorul cum gandesti.
Un test SQL (mai mult PL/SQL)
Experience negative Experiență negativă
No offer Nici o ofertă primită
No feedback received Niciun răspuns