Passive Safety Engineer

AKKA Romserv

Bucuresti
Passive Safety Engineer
1 zi
Mediu
Experiență negativă Experience negative
Nici o ofertă primită No offer
Niciun răspuns No feedback received

Cum a decurs interviul?

M au chemat la interviu pentru postul de passive safety engineer. Ca sa fiu angajat, trebuia sa trec de interviul clientului (renault). La interviu cu un sef de la renault, m am simtit ca bataia lor de joc. Intervievatorul a intarziat 10 minute, nici nu imi citise cv ul inainte si in timp ce voiam sa vorbesc, incepea sa vorbeasca cu business managerul de la akka despre ce i s a mai intamplat lui, sau sa spune glume. Nu am patit asa ceva in viata mea. Mi s a spus dupa interviu ca voi fi contactat ca sa imi spune daca sunt angajat sau nu, bineinteles ca nu s a intamplat asta, am dat mail dupa 3 saptamani si bineinteles ca nu mi au raspuns la mailuri.
P.S. : eu am facut facultatea in Anglia la Oxford Brookes University si acolo mi s a predat despre passive safety (crash engineering), iar ce m a intrebat acea persoana la interviu, am raspuns exact cum mi s a predat in Anglia si mi a spus ca e gresit ce stiu eu. Eu sunt absolut sigur ca ceea ce am facut eu in Anglia este foarte corect, nu cum spunea el ca e bine. Probabil de asta dacia are 3 stele NCAP la safety si profesorul meu din Anglia lucreaza la masini de 5 stele NCAP safety, stie seful de departament de la dacia mai bine ca profesorii mei din Anglia... dar asa am inteles ca sunt toti sefii de la reanult si akka, doar ce spun ei este bine.
Pentru cei interesati, imi ofereau 2250 lei net, ceea ce pt mine era foarte bine, deoarece eu voiam sa merg la lucru sa invat.

Intrebări și teste la interviu

Altele decat ce trebuia sa intrebe despre pozitia respectiva
Experience negative Experiență negativă
No offer Nici o ofertă primită
No feedback received Niciun răspuns