Pricing and customer service operator

RKB Shared Services Centre

Bucuresti
Pricing and customer service operator
0 zile
Ușor
Experiență negativă Experience negative
Nici o ofertă primită No offer
Niciun răspuns No feedback received

Cum a decurs interviul?

A fost o discutie libera, mi s-au prezentat informatii despre firma - activitate, istoric, apoi despre ce presupune rolul. A fost sustinut cu domnul director si cu doamna care conducea departamentul de ofertare. Overall discutia a fost placuta, oamenii politicosi si pot spune ca am fost primit relativ bine.
Ce m-a deranjat (si motivul pentru care am tinut sa dau acest feedback) a fost tendinta constanta de a-mi arata ca totusi nu prea sunt suficient de pregatit pentru jobul lor. Nu ma obosesc sa contest asta, dar daca ma chemi la un interviu ca sa-mi arati cat de mult nu ma potrivesc rolului, inseamna ca ai o problema. Cel mai probabil a fost o strategie ieftina de a ma pregati pentru o oferta salariala sub asteptarile mele. Din pacate pentru ambele parti, dintr-o eroare de a mea, partea de asteptari salariale nu era actualizata in CV (nemaifolosind ejobs de mai bine de 3 ani, mi-a scapat).
Dupa ce le-am oferit aceasta informatie, domnul a tinut sa-mi spuna ca eu ma apropiam de valoarea initiala, cea gresita din cv (jumatate din ce am cerut acum), dar ca inca nu sunt la acel nivel.
Un comentariu absolut inutil, care nu face altceva decat sa irite, nerezolvand in fond nimic.

Intrebări și teste la interviu

Nu am avut teste.
Firma nu este adaptata realitatii din piata muncii.
Nu recomand !
Experience negative Experiență negativă
No offer Nici o ofertă primită
No feedback received Niciun răspuns