Team Leader - Customer Support and Retention (VIP)
Hella Romania
Cum a decurs interviul?
Intrebări și teste la interviu
Cum ai motivat o echipa in trecut pentru a atinge obiectivele?
Povesteste despre un moment in care a trebuit sa gestionezi un conflict intre membrii echipei. Cum ai procedat?
Care este stilul tau de leadership si cum il adaptezi in functie de situatie?
Ce metode folosesti pentru a monitoriza si imbunatati performanta echipei in relatia cu clientii?
Ce KPI-uri consideri relevante pentru evaluarea eficientei unei echipe de suport?
Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile
Retention and Loyalty Specialist
Vodafone Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Customer Care and Retention Specialist
Cargus
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Retention & loyalty specialist
Bitdefender
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Retention & loyalty specialist
Orange Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Talent Acquisition and Retention Specialist
Dr. Max România
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Team Leader - Customer Support and Retention (VIP)
Conduent
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Team Leader - Customer Support and Retention (VIP)
TELUS Digital Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Team Leader - Customer Support and Retention (VIP)
Provident Financial Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău
Retention & Loyalty Assistant
Orange Romania
Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău