Romanian Customer Operations Representative
888sparkware
Bucuresti
Romanian Customer Operations Representative
17 zile
Foarte ușor
Experiență negativă
Nici o ofertă primită
Niciun răspuns
Cum a decurs interviul?
Am fost sunata in 7 iulie , am avut:
1. interviu telefonic in romana (7 iul)
2. sustinerea a doua teste pe platforma eucom, unul de romana (de raspuns la un email catre manager) si unul in engleza (60 grile) (8 iul)
3. assesment in engleza cu un reprezentant eucom pentru a testa cursivitatea, engleza, in general, discutie libera despre orice ( 8 iul)
4. interviu video in engleza si romana cu 2 reprezentanti (9 iulie)
Dupa 17 zile, pe 24 iulie nu primisem inca niciun feedback, le-am trimis email pentru a sti la ce sa ma astept in continuare (trainingul urmand sa inceapa pe 10 aug) mi s-a raspuns "Deoarece am avut o gramada de candidati in proces, ne-a luat mai mult sa ne decidem.
Din pacate nu vom merge mai departe in acest proces.
Mi-as dori sa pastram legatura pentru alte oportunitati viitoare."
Avand in vedere ca experienta mea este de mai bine de 10 ani in customer care, atat in pozitii entry cat si de management, consider total neprofesionist sa treci candidatul prin atatea teste, sa il faci sa investeasca atata timp, fara a o oferi o rezolutie din proprie initiativa, ci doar la cerere, si nici atunci clar, ci un raspuns standard de hr.
1. interviu telefonic in romana (7 iul)
2. sustinerea a doua teste pe platforma eucom, unul de romana (de raspuns la un email catre manager) si unul in engleza (60 grile) (8 iul)
3. assesment in engleza cu un reprezentant eucom pentru a testa cursivitatea, engleza, in general, discutie libera despre orice ( 8 iul)
4. interviu video in engleza si romana cu 2 reprezentanti (9 iulie)
Dupa 17 zile, pe 24 iulie nu primisem inca niciun feedback, le-am trimis email pentru a sti la ce sa ma astept in continuare (trainingul urmand sa inceapa pe 10 aug) mi s-a raspuns "Deoarece am avut o gramada de candidati in proces, ne-a luat mai mult sa ne decidem.
Din pacate nu vom merge mai departe in acest proces.
Mi-as dori sa pastram legatura pentru alte oportunitati viitoare."
Avand in vedere ca experienta mea este de mai bine de 10 ani in customer care, atat in pozitii entry cat si de management, consider total neprofesionist sa treci candidatul prin atatea teste, sa il faci sa investeasca atata timp, fara a o oferi o rezolutie din proprie initiativa, ci doar la cerere, si nici atunci clar, ci un raspuns standard de hr.
Intrebări și teste la interviu
Testele din platforma eucom au fost simple, compunere email in romana, grile in engleza, discutiile despre experienta, in general.
Experiență negativă
Nici o ofertă primită
Niciun răspuns