Service Desk Analyst with German
Infosys BPM LTD
Bucuresti
Service Desk Analyst with German
10 zile
Ușor
Experiență pozitivă
Am acceptat oferta
Răspuns primit
Cum a decurs interviul?
Primul interviu a fost mai mult o formalitate. La al doilea interviu, cel tehnic, a trebuit să schimb câteva replici in germana, câteva replici in engleza și restul interviului a avut loc in romana. Întrebările tehnice au fost elementare, mai mult se urmărea logica și procesul de troubleshooting.
Intrebări și teste la interviu
Ești întrebat ce ai face daca ai fi pus în fața unor scenarii precum: clientul nu poate să folosească imprimanta; clientul nu poate trimite e-mailuri etc.
Ești întrebat dacă știi ce înseamnă câteva concepte de baza din IT precum: cloud, VPN, bitlocker etc.
Ești întrebat dacă știi ce înseamnă câteva concepte de baza din IT precum: cloud, VPN, bitlocker etc.
Experiență pozitivă
Am acceptat oferta
Răspuns primit