Supplier Information Management for Purchasing Automotive

Continental Romania

Iasi
Supplier Information Management for Purchasing Automotive
14 zile
Dificil
Experiență pozitivă Experience positive
Nici o ofertă primită No offer

Cum a decurs interviul?

Interviul a fost compus din 2 parti- interviu telefonic (aprox 15 minute) si interviu face to face (o ora). La interviul telefonic am fost intrebata despre experienta anterioara in munca (desi nu era in acelasi domeniu) si despre aspecte referitoare la propria persoana- calitati defecte, etc. De asemenea, am purtat si o discutie in limba engleza. Dupa 2 zile am fost sunata si mi s-a comunicat ca am trecut in etapa urmatoare si anume interviul face to face cu managerul din Germania.
Interviul face to face a fost cu adevarat o experienta. Au fost 4 persoane (2 din Germania) care m-au intervievat (interviul a fost in engleza), fiecare cu un scop diferit - prezentarea companiei, prezentarea jobului, etc. Persoane foarte deschise, atitudine pozitiva.
Nu am primit postul, insa am primit o recomandare si imediat dupa refuzul primit pe mail (in maxim o saptamana de la sustinerea interviului face to face) am primit un telefon de la HR cu o propunere pentru un alt post in cadrul companiei.

Intrebări și teste la interviu

Ce stii despre compania noastra?
Pe o scara de la 1 la 10 ce nota ti-ai da la lb engleza?
Ce crezi ca implica jobul pentru care aplici?
Ce calitati te recomanda pentru acest job? Cum crezi ca te-ar ajuta o anumita calitate (pe care ai mentionat-o la intrebarea anterioara) in jobul acesta?
Ce te-a facut sa aplici pentru acest job? Care crezi ca este partea care ti-ar placea cel mai mult la acest job? Care este temerea ta vis-a-vis de acest job?
Descrie o situatie anterioara in care a trebuit sa convingi o persoana de ceva?
Crezi ca ne-ai putea convinge in acest moment de ceva? - raspunsul a fost sub forma unei prezentari-discurs argumentativ.
De ce vrei sa renunti la domeniul in care ai lucrat pana acum?
Ce te-a facut sa renunti la jobul anterior?
Te-ai confruntat cu clienti dificili? Cum ai rezolvat situatia?
Experience positive Experiență pozitivă
No offer Nici o ofertă primită