Technical Support Engineer Level 3

Tremend Software Consulting

Bucuresti - Remote
Technical Support Engineer Level 3
1 zi
Dificil
Experiență negativă Experience negative
Nici o ofertă primită No offer
Niciun răspuns No feedback received

Cum a decurs interviul?

Una dintre cele mai neplăcute experiențe la un interviu.

Am fost abordat pe Linkedin de către un recruter din partea Tremend.
Interviul urma să se desfășoare în 3 etape:
O discuție inițială de câteva minute cu un recruiter;
O discuție de 1 oră și jumătate cu un coleg din echipă și o persoană de la HR;
O discuție finală cu un manager.

Discuția inițială cu recruterul a fost în regulă. Am discutat despre program și modul de lucru, cateva detalii despre companie si motivatia mea pentru a da curs invitației lor interviu.
Recruterul nu a putut să-mi ofere niciun fel de detaliu despre proiectul pentru care eram recrutat și/sau beneficiar/client, despre activitatea propriu-zisă sau despre skillurile esențiale pentru poziția respectivă, de vreme ce vorbeam despre o poziție de "Level 3" (JD-ul era o înșiruire generică de tehnologii). Mi-a transmis totuși că "se lucrează cu Linux". Mai mult a motivat că nu-mi poate spune pentru că nu știe foarte bine și n-ar vrea să-mi ofere informații imprecise.
Nu mi-a putut oferi nici un range salarial, motivând și aici că nu știe care este bugetul pentru poziția despre care dicutam. A insistat totuși să-i precizez eu așteptările mele. Pentru că nu i-am oferit "o cifră", m-a dojenit și mi-a atras atenția că ar trebui să mă decid, pentru următorul interviu.

Al doilea interviu a început cu o scurtă discuție doar cu reprezentantul din partea HR, aceiași persoană cu care avusesem discuția anterioară, în asteptarea colegului de la echipă.
Nici de această dată nu am primit niciun fel de detaliu, dar mi s-a transmis că imediat ce colegul ni se va alătura, îmi va oferi mai multe detalii despre poziție, proiect, client final, echipă, activitate propriu-zisă, etc.
Într-un final colegul ni s-a alăturat, a discutat cu colega lui și au stabilit între ei cum doresc să-și spună unul celuilalt.
Apoi acest coleg de la echipă, un domn la aprox. ~40 de ani, cu care urma să țin și interviul tehnic, s-a întors către mine și mi-a spus direct ceva de genul "și, spune-mi, care este experiența ta defapt?".
Nu s-a prezentat către mine, nu mi-a spus nimic altceva înainte, nu a făcut nicio introducere, niciun detaliu, nimic.
Probabil a văzut expresia mea nedumerită, și de întrebare, și de modul în care începuse discuția, și a adăugat scurt, probabil încercând să clarifice întrebarea și/sau motivația din spatele ei, ceva ce indirect sugera scepticism cu privire la experiența înscrisă în CV.
În lipsa oricăror detalii referitoare la post și cerințele must-have și sau good-to-have, am încercat să descriu pe scurt experiențele anterioare care mi s-au părut mie relevante pentru poziția pentru care care eram intervievat.
Am fost întrerupt de mai multe ori cu diverse întrebări nu tocmai relevante raportat la ccea ce se discuta (de ex. "ce sistem/e de ticketing ai folosit?", iar urmare a răspunsului meu mi s-a spus că "noi nu folosim niciunul din astea cu care ai interacționat tu, noi folosim altceva, mai complex...").

După această interacțiune inițială, am încercat să clarific ce înseamnă pentru dânșii "Level 3", în contextul activitîții propriuzise. Nu mi s-a răspuns foarte precis, doar mi s-a spus că defapt nu este relevantă experiența de "Level 3", pentru că poziția defapt "se vrea a merge spre L3".
Am încercat să întreb din nou despre rol, direct persoana care mi se garantase că-mi va oferi "toate detaliile". Întreabrea mea a fost ignorat și mi s-a spus că este timpul să trecem la interviul tehnic.
Mi s-a spus că prima parte va consta în întrebări din zona de Linux system administration, de nivel basic. Au urmat cele mai specifice situații și scenarii la care i-au venit în cap domnului, evident cu aplicativitate directă în activitatea lui de zi cu zi.
Mai mult decât atât, respectivele întrebări erau formulate într-un mod execrabil, parcă de cineva lipsit de abilități de exprimare sau care nu avea nicio experiență în vorbitul cu oamenii față în față.
După mai multe întrebări la care am încercat de mai multe ori să obțin clarificări și să înțeleg ce anume sunt întrebat și să deslușesc ce dorește dânsul defapt să vadă dacă știu, am renunțat.
Am refuzat să continui cu seria de întrebări despre "Oracle", după ce prima întrebare a fost strict legată de Oracle, asta deși spusesem de mai multe ori că nu am experiență hands-on în acest sens și mi se dăduseră asigurări că experiența cu mySQL este suficientă.
Domnul coleg s-a arătat deranjat, motivând că este foarte important să știu bine Oracle, pentru că "este totuși o poziție de L3" (deși mai devreme puțin nu era "chiar de L3").

Intrebări și teste la interviu

Întrebări specifice, cu aplicativitate în contextul proiectului în cadrul căruia era deschisă poziția.
Experience negative Experiență negativă
No offer Nici o ofertă primită
No feedback received Niciun răspuns
Locked Search Contributions

Intră în cont pentru a vizualiza toate informațiile

Microsoft Romania

Support Engineer Level 3

Microsoft Romania

Bucuresti
Support Engineer Level 3
2 săptămâni
Ușor
Experiență negativă Experience negative
Nici o ofertă primită No offer
Niciun răspuns No feedback received
Locked

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău

Experience negative Experiență negativă
No offer Nici o ofertă primită
No feedback received Niciun răspuns
Axway Romania

Support Engineer Level 3

Axway Romania

Bucuresti
Support Engineer Level 3
2 zile
Mediu
Experiență neutră Experience neutral
Am acceptat oferta Offer accepted
Răspuns primit Feedback received
Locked

Pentru a vizualiza toate informațiile te rugam să intri în contul tău

Experience neutral Experiență neutră
Offer accepted Am acceptat oferta
Feedback received Răspuns primit