Technical Assistance & Onboarding

Omniconvert

Bucuresti
Technical Assistance & Onboarding
3 zile
Mediu
Experiență pozitivă Experience positive
Am acceptat oferta Offer accepted
Răspuns primit Feedback received

Cum a decurs interviul?

Am avut 3 interviuri pentru postul de Suport Tehnic si Onboarding. Mi-au fost testate skill-urile tehnice (întrebări) si cele de creativitate in problem solving.

- Soft-skill-urile sunt de asemenea evaluate si abilitățile de a descoase situații mai puțin întâlnite.

- Daca vrei sa te pregătești eficient pentru interviu, încearcă sa generezi idei despre situații tehnice si umane, cum abordezi anumite momente delicate cu diverse tipologii de clienți/umane, cum explici o chestie foarte tehnica in moduri foarte simple.

Fundamental ai nevoie sa înțelegi ce zici (daca nu știi ce spui, vei primi follow-up questions si se va vedea. Nimeni nu o sa te facă sa simți inconfortabil ca ai fost prins, dar nici nu arata ok), sa fie onest, sa te pregătești profesional (tehnic, marketing, sales), si sa știi sa explici (despre tine, realizările tale, goal-urile tale).

Intrebări și teste la interviu

3 Interviuri:
- Cu managerul direct.
- Cu managerul si CEO-ul.
- Test de personalitate pentru a iți evalua modalitatea in care înveți cel mai bine si cine ești tu ca om, care sunt punctele tari si unde ai sa lucrezi ca sa îmbunătățești chestii. (Sfat: fii onest, admite daca nu știi ceva, vezi ce trebuie sa îmbunătățești, găsește un plan de acțiune si devino mai bun).
Experience positive Experiență pozitivă
Offer accepted Am acceptat oferta
Feedback received Răspuns primit