Administrator Prevenire Riscuri si Protectie in Munca - Raiffeisen Bank
Aplică extern

Administrator Prevenire Riscuri si Protectie in Munca

Publicat 18.10.2024 | Expiră 16.12.2024

Descriere job

  • DomainBack office
  • AvailabilityFull-time
  • ExperienceMid Level
  • Type of contractNedeterminat
  • LocationBucuresti
  • SalaryTo be determined

Responsabilitati cheie:


  1. Introduce zilnic sau cand e cazul, in mod corect informatii despre angajati in aplicatia TrueHR date personale sau legate de relatia contractuala de munca si actele aditionale pentru angajatii din unitatile alocate (agentii/regiuni/directii) conform prevederilor legale;
  2. Intocmeste si transmite registrul de evidenta al salariatilor, in baza atestarii anuale obtinute de la ITM in termenele prevazute de legislatie;
  3. Intocmeste documentele si formalitatile necesare in toate cazurile de modificare ale contractului individual de munca (contracte de munca, acte aditionale pentru modificari de salariu, modificari de functie, decizii pentru suspendarea contractelor, de delegare, detasare,  s.a.);
  4. Gestioneaza si transmite documentele in vederea arhivarii la dosarele de personal, ofera asistenta angajatilor pentru intormirea/inchiderea notei de lichidare;
  5. Intocmeste si monitorizeaza documentatia de avizare/retragere la ASF a angajatilor implicati in vanzarea si/sau oferirea servicilor de consultanta a produselor vizate, precum si administrarea procesului de instruire pentru acestia respectand termenele legale;
  6. Redacteaza si elibereaza adeverinte solicitate de salariati (vechimea in specialitatea studiilor, sporuri, vechime);
  7. Executa orice alta sarcina legata de fluxul firesc al activitatii si misiunea postului (se aplica pentru toate nivelurile de specializare).



Experiente anterioare cheie/ critice necesare pentru indeplinirea jobului:


  1. Minim 1 an (experienta in administrare personal)


Studii si certificari necesare:


  1. Atestare ITM;
  2. Curs Inspector Resurse Umane


Cunostinte si traininguri necesare:


  1. Cunoasterea aplicatiilor de gestiune a resurselor umane HRIS – TRUE HR;
  2. Cunostinte avansate de legislatie a muncii;
  3. Cunostinte PC: MS Office (Word/Excel - mediu);
  4. Limba engleza - mediu



Values
  • Colaborare
  • Responsibilitate
  • Invatare
  • Proactivitate
  • Diversitate
Perks
  • Tichete de masa
  • Al 13-lea salariu
  • Munca de acasa
  • Pensie privata
  • Asigurare de sanatate
Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank

102 anunțuri active

3.62

645 evaluări

Oportunități de avansare

Pachet salarial

Timp la birou vs. timp liber

Management

Proceduri și valori

Criterii job

Angajat Medium level (2-5 Ani)
Tip job Full-time
Orașe Bucuresti