Administrator Probleme IT&C IT Incident Management and Monitoring - Raiffeisen Bank
Aplică extern

Administrator Probleme IT&C IT Incident Management and Monitoring

Publicat 20.08.2024 | Expiră 06.11.2024

Descriere job

  • DomainIT
  • AvailabilityFull-time
  • ExperienceMid Level
  • Type of contractNedeterminat
  • LocationBucuresti
  • SalaryTo be determined

Misiune:


Coordonează activitățile pentru rezolvarea problemelor apărute în mediul de producție, astfel încât impactul asupra nivelurilor de servicii IT&C livrate către zonele de business ale băncii sa fie minim.

Construieste unui proces de management al problemelor eficient si se ocupa de imbunatatirea permanenta a acestuia.


Ce face un Problem Manager?


• Înregistreaza, clasifica si prioritizeaza problema depistata in aplicatia de Service Desk, prin dialog cu partile implicate (zona suport aplicatii IT, suport infrastructura, dezvoltare, proprietarul procesului, reprezentantii zonelor de business)

• Aloca resursele necesare pentru rezolvarea problemei

• Initiaza cererea de aprobare a schimbarii și coordonează resursele necesare pentru realizarea analizei de impact si implementarea soluției identificate

• Actualizeaza in baza de date solutiile problemelor rezolvate

• Elaboreaza periodic rapoarte asupra problemelor IT aparute

• Analizeaza tendintele (service call-uri, incidente, probleme deja existente), identifica si formalizeaza proactiv posibile viitoare probleme

• Gestioneaza portofoliul de probleme si asigura legatura cu celelalte procese -incident management, change management si project management

• Defineste si monitorizeaza indicatorii de performanta ai procesului si asigura cascadarea la nivelul tuturor rolurilor din proces.


Ce cautam de la noul coleg:


• Experienta in activitati support IT

• Experienta de operare sau coordonare a proceselor IT – (2 ani de preferat)

• Abilitați avansate de comunicare

• Cunoștințe PC – avansate (Microsoft Office, utilizare Windows, Service Now)

• Limba engleza – nivel avansat

• Capacitate gestionare situatii complexe/ambigue

• Gestionarea eficienta si responsabila a conflictelor

• Orientare catre rezultate si client interni/externi

• Spirit analitic, capacitatea de a vedea lucrurile in perspective diferite

• Cunoasterea metodologiei ITIL


Values
  • Colaborare
  • Responsibilitate
  • Invatare
  • Proactivitate
  • Diversitate
Perks
  • Tichete de masa
  • Al 13-lea salariu
  • Munca de acasa
  • Pensie privata
  • Asigurare de sanatate
Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank

155 anunțuri active

3.63

603 evaluări

Oportunități de avansare

Pachet salarial

Timp la birou vs. timp liber

Management

Proceduri și valori

Criterii job

Angajat Medium level (2-5 Ani)
Tip job Full-time
Orașe Bucuresti