- DomainIT
- AvailabilityFull-time
- ExperienceMid Level
- Type of contractNedeterminat
- LocationBucuresti
- SalaryTo be determined
Misiune:
Coordonează activitățile pentru rezolvarea problemelor apărute în mediul de producție, astfel încât impactul asupra nivelurilor de servicii IT&C livrate către zonele de business ale băncii sa fie minim.
Construieste unui proces de management al problemelor eficient si se ocupa de imbunatatirea permanenta a acestuia.
Ce face un Problem Manager?
• Înregistreaza, clasifica si prioritizeaza problema depistata in aplicatia de Service Desk, prin dialog cu partile implicate (zona suport aplicatii IT, suport infrastructura, dezvoltare, proprietarul procesului, reprezentantii zonelor de business)
• Aloca resursele necesare pentru rezolvarea problemei
• Initiaza cererea de aprobare a schimbarii și coordonează resursele necesare pentru realizarea analizei de impact si implementarea soluției identificate
• Actualizeaza in baza de date solutiile problemelor rezolvate
• Elaboreaza periodic rapoarte asupra problemelor IT aparute
• Analizeaza tendintele (service call-uri, incidente, probleme deja existente), identifica si formalizeaza proactiv posibile viitoare probleme
• Gestioneaza portofoliul de probleme si asigura legatura cu celelalte procese -incident management, change management si project management
• Defineste si monitorizeaza indicatorii de performanta ai procesului si asigura cascadarea la nivelul tuturor rolurilor din proces.
Ce cautam de la noul coleg:
• Experienta in activitati support IT
• Experienta de operare sau coordonare a proceselor IT – (2 ani de preferat)
• Abilitați avansate de comunicare
• Cunoștințe PC – avansate (Microsoft Office, utilizare Windows, Service Now)
• Limba engleza – nivel avansat
• Capacitate gestionare situatii complexe/ambigue
• Gestionarea eficienta si responsabila a conflictelor
• Orientare catre rezultate si client interni/externi
• Spirit analitic, capacitatea de a vedea lucrurile in perspective diferite
• Cunoasterea metodologiei ITIL
- Colaborare
- Responsibilitate
- Invatare
- Proactivitate
- Diversitate
- Tichete de masa
- Al 13-lea salariu
- Munca de acasa
- Pensie privata
- Asigurare de sanatate