- DomainBack office
- AvailabilityFull-time
- ExperienceSenior Level
- Type of contractNedeterminat
- LocationBucuresti
- SalaryTo be determined
Sarcini si responsabilitati
- Implementeaza metodologiaa de management al proceselor de business, proiectarea si arhitectura proceselor cu scopul utilizarii eficiente a resurselor disponibile si a atingerii obiectivelor de business stabilite conform strategiei bancii;
- Modeleaza si rafineaza procesele, pregatindu-le pentru automatizare si executie pe platforma de Business Process Management. Analizeaza si simuleaza procesele pentru a identifica versiunea optima de implementat, care intruneste in cea mai mare masura obiectivele de business si organizationale;
- Defineste indicatorii de performanta ai procesului (KPIs) si testeaza apoi definitia procesului care urmeaza a fi executat pentru a verifica daca corespunde cu rezultatele obtinute la executie;
- Analizeaza si documentarea deciziei privind punerea in aplicare a cerintelor de protectia datelor personale;
- Analizeaza cererile adresate bancii de catre persoane fizice vizate privind exercitarea drepturilor conferite de GDPR, solicita informatii tuturor zonelor relevante, tine cont de opinia juridica, de riscurile identificate, verifica daca sunt intrunite conditiile legale pentru ca banca sa dea curs solicitarilor primite, propune si implementeaza solutii pentru conformarea cu cerintele GDPR,
- Monitorizeaza comunicarea raspunsurilor de catre banca la solicitarile persoanele fizice vizate, cu respectarea termenelor de raspuns;
- Documenteaza analiza si decizia specifica, monitorizeaza implementarea deciziei la nivelul sistemelor si aplicatiilor bancare;
- Pregateste raportarile regulatorii de grup.
Competente necesare:
- Capacitate de analiza, de a vedea lucrurile in perspectiva, de a disemina corect informatiile,
- Orientare catre solutii,
- Abilitati de comunicare,
- Managementul timpului,
- Ascultare activa
Studii necesare
- Studii superioare (profil Economie, Statistica, Informatica)
Cunostinte tehnice
- Cunostinte PC – avansate (Microsoft Office, Power Point, BPMS)
- Cunostinte de metodologie privind masurarea/monitorizarea si imbunatatirea proceselor
- Limba engleza – mediu / avansat
- Cunostinte despre domeniul financiar bancar si principalele operatiuni bancare, o foarte buna intelegere a principiilor financiare si a produselor bancare adresate diverselor segmente de clientela (retail sau corporatii)
Experienta relevanta
- Minim 2 ani experienta
- Expunere si cunoastere puternica a fundamentelor bancare si financiare, a produselor bancare comerciale si operațiuni de back / middle si front office.
- Experienta in domeniul administrarii proiectelor de afaceri, cu expunere solida la proiecte specifice protectiei, securitatii si guvernantei datelor.
- O buna cunoastere a sistemelor si aplicatiilor care sustin produsele/serviciile bancii
Values
- Colaborare
- Responsibilitate
- Invatare
- Proactivitate
- Diversitate
Perks
- Tichete de masa
- Al 13-lea salariu
- Munca de acasa
- Pensie privata
- Asigurare de sanatate
Recruitment process
- Interviu cu reprezentantul HR
- Interviu cu managerul direct
- Test de personalitate
- Oferta