- DomainBack office
- AvailabilityFull-time
- ExperienceEntry Level
- Type of contractNedeterminat
- LocationBucuresti
- SalaryTo be determined
Responsabilitati cheie:
• Determina si calculeaza indicatorii de performanta ai proceselor, creand un sistem de control al proceselor interne
• Dezvolta/gestioneaza bazele de date cu indicatorii necesari analizei si controlului costurilor directe pe proces, atat la nivel de produs cat si la nivel de personal, furnizand informatii legate de performanta proceselor si incarcarea personalului
• Defineste KPIs specifici fiecarui segment de proces, monitorizeaza evolutia acestora si propune actiuni concrete de optimizare/ remediere a deviatiilor de la parametrii normali
• Automatizeaza raportarea si analiza: utilizeaza instrumente avansate de raportare pentru automatizarea extragerii și analizei datelor, facilitand monitorizarea in timp real si luarea deciziilor rapide
• Elaboreaza specificatii functionale pentru dezvoltarea rapoartelor cu privire la activitatea operationala
• Defineste rapoarte si solutii operationale pentru activitati noi/existente si procese gestionate
Cunostinte necesare pentru indeplinirea rolului:
• Competenta in gestionarea datelor, cu experienta in sistemele interne bancare (ICBS, BDIMM, UpMSA, BPMS), seturi mari de date si pachetul Office (Excel, Power Query)
• Cunostinte de lucru in instrumente de analiza si raportare, precum SQL, SAS și, ideal, Power BI sau Tableau pentru vizualizarea datelor
• Capacitatea de a interpreta date complexe, cu atentie sporita la acuratete si identificarea tendintelor
• Mentalitate orientata spre imbunatatirea proceselor
• Limba engleza – nivel avansat
- Colaborare
- Responsibilitate
- Invatare
- Proactivitate
- Diversitate
- Tichete de masa
- Al 13-lea salariu
- Munca de acasa
- Pensie privata
- Asigurare de sanatate
- Interviu cu reprezentantul HR
- Interviu cu managerul direct
- Test de personalitate
- Oferta